Ste preverili svojega partnerja?

Pred sklepanjem večjih poslov je pametno preveriti, s kom se podajate v posel. Preverjanje lahko poteka tudi prek bonitetnih hiš, kar velja za utečeno prakso na trgu. Te razpolagajo s širokim naborom podatkov, ki uporabniku dajejo enostaven in pregleden način vpogled v poslovanje.
Ste preverili svojega partnerja?

Mirela Kurt, Bisnode (Vir slike: Bisnode)

Ker poslovanje s tujino slovenskim podjetjem že dolgo ni tuje, od tam pa prav tako kot iz Slovenije prihajajo novice o neplačnikih, ni odveč preverba tudi tujih podjetij. Do bonitetnih informacij za tujino lahko dostopamo na dva načina: poiščemo uveljavljeno mednarodno korporacijo – ena takšnih je na primer Bisnode AB iz Švedske, ki je prisotna v 20 evropskih državah – ali pa se obrnete na domačega ponudnika, kar predstavlja precej bolj enostavno možnost. Slovenska Bisnode na enotni platformi ponuja bonitete za 16 milijonov podjetij iz 14 držav: Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Makedonije, Črne Gore, Kosova, Albanije, Nemčije, Avstrije, Italije, Švice, Poljske in Slovenije.

Trend gre v smeri monitoringa

“Najbolj razširjena oblika preverjanja tujih partnerjev poteka prek bonitetnih poročil,” pravi Mirela Kurt iz Bisnode, ki pa razkriva, da se zadnjih nekaj let trend obrača k on-line bonitetnim bazam. Opozarja, da naročeno poročilo prikazuje le trenutno stanje podjetja, zato se lahko zaradi dinamike poslovanja hitro spremeni. Poročilo lahko tako že naslednji dan ne odraža več pravega stanja podjetja, zato nekatera podjetja, med njimi tudi Bisnode, ponujajo on-line rešitev, ki omogočajo monitoring, torej vsakodnevno spremljanje poslovnih partnerjev.

In cene?

Koliko boste morali seči v žep je odvisno od tega, ali kupujete bonitetno poročilo ali letno naročnino za on-line bazo. Za letni dostop boste odšteli najmanj 280 evrov (v cene ni vštet DDV), cena pa je odvisna od vrste in obsega naročila. “Cena posameznega bonitetnega poročila se za naročnike giblje od 20 evrov,” pravi Kurtova.

Podjetja iz nekdanje skupne države najbolj zanimiva

Opaža, da se je v zadnjih letih precej povečalo povpraševanje po informacijah za tuja podjetja, predvsem iz južnih trgov. Hrvaška, Srbija, Bosna in Hercegovina, Makedonija in Črna Gora so države, v katerih so podjetja, ki predstavljajo največje zanimanje za preverjanje.

Zakaj in kdaj monitoring?

V Bisnode svetujejo, naj uporabniki dnevno preverjajo pomembne kritične poslovne dogodke vseh svojih poslovnih partnerjev. “Kritični poslovni dogodki so tisti, katerih nastanek lahko ogrozi poplačilo terjatev,” med te pa spadajo informacije o blokadi, nastop insolvenčnega dogodka, plačilne navade, tožbe na sodiščih, kdo vodi podjetje in katere so lastniške povezave. Takšnih dogodkov je na dnevni ravni veliko, če pa k temu dodamo še velikost portfelja uporabnika in pomanjkanje usposobljenega kadra za nadzor tveganja v podjetjih, pravi Kurtova, pa naj uporabniki tovrstno delo racionalizirajo s storitvijo monitoringa. Ta namreč omogoča tudi napoved likvidnosti partnerja eno leto vnaprej.

Oznake:
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

20.11.2019 od 9:00 do 20:00
HardwareSTART – mednarodna konferenca – 2019

Slovenska hardware scena - povežimo se! V povezavi s slovenskimi startup podjetji se pogovarjamo predvsem o storitvenih, razvijalskih in podjetjih, ki se ukvarjajo s spletno trgovino. Imamo pa tudi veliko uspešnih primerov startup podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem strojne opreme: Visionect, Sleepy bottle, Equa... takšnih podjetij si želimo še več. Zato smo pripravili aktivnosti v okviru programa HardwareSTART kateri glavni namen je povečati število ter rast startup podjetij, ki delujejo na področju razvoja strojne opreme.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje