Stranke so bogastvo podjetja
Poudarek naj bo na zadovoljstvu strank. (Vir: csqm.net)
Če se podrobneje seznanite s potrebami in željami strank in se osredotočite na njihovo zadovoljevanje, lahko povečate svoje možnosti za uspeh. Vendar pa se to dostikrat sprevrže v zadovoljevanje potreb podjetja, saj se mnogi osredotočajo na svoje stranke le z namenom povečanja prodaje.
Tudi večina člankov na to temo poudarja predvsem koristi, ki jih osredotočanje na stranke prinese prodajalcu, medtem pa pozablja na koristi za kupca. Tako mnogi podjetniki postajajo vse bolj podobni plenilcem, katerih motivi so kljub podrobnemu poznavanju potreb svojega plena, sebični.
Ker potrošniki hitro prepoznajo napačne motive, ki stojijo za prijaznostjo, lahko to pripelje do ravno nasprotnega učinka in negativno vpliva na prodajo ter odvrne kupce. Zato se vprašajte kdo je pravzaprav predmet osredotočanja na stranke in raje poskrbite za doseganje njihovega dolgoročnega zadovoljstva, kar se vam bo vrnilo v obliki lojalnosti in dobrih odnosov.
Vir: Entrepreneur