
Strategije ukrepanja ob katastrofi, ki spodbujajo inovativnost. (Vir slike: sxc.hu)
Podjetništvo bi lahko opisali tudi kot vlak smrti, poln vzponov in padcev. Podjetniku, ki je obdan z dobro ekipo, vsekakor ni tako težko, saj člani ekipe takoj prevzamejo nove vloge in se domislijo inovativnih rešitev.
Nikakor vam ne privoščimo poraza, če pa se ta vseeno zgodi, vam predstavljamo tri strategije, ki bodo pri vas in vaših zaposlenih spodbudile inovativnost.
1. Ocenite problem
Da bi lahko bili po katastrofi inovativni, morate stopiti korak nazaj in pogledati širšo sliko. Po vsej verjetnosti je večji del problema skoncentriran na enem mestu, vendar vzroki za katastrofo ležijo povsod.
Brez obtoževanja poiščite vse napake, ki so privedle do katastrofe. Morda potrebujete boljše komunikacijske kanale ali bolj jasno določene vrednote podjetja.
2. Bodite pozorni na nepričakovane sposobnosti
Stresne situacije poudarijo osnovne sposobnosti posameznikov, zato so krizne razmere odlična priložnost, da svoje zaposlene vidite v drugi luči oz. prepoznate njihove skrite sposobnosti. Nekateri zaposleni v kritičnem obdobju tako avtomatično prevzamejo vlogo vodje, spet drugi so zakladnica odličnih idej za rešitev.
Ko se stvari pomirijo in ste uspešno prebrodili krizo, dajte zaposlenim možnost, da razvijejo sposobnosti, ki ste jih opazili.
3. Ukrepajte, ko je spomin še svež
Kritično obdobje zahteva sodelovanje zaposlenih ali ekip, ki drugače ne bi sodelovale. Tovrstna sodelovanja velikokrat vzpodbudijo inovativnost zaposlenih, ki s sodelovanjem različnih kadrov privede do odličnih idej. Te ideje pa je treba udejanjiti še preden je kritičnega obdobja konec in se zaposleni vrnejo k svojim vsakdanjim delovnim nalogam.
Ko je enkrat kritičnega obdobja konec, morate še naprej spodbujati sodelovanje zaposlenih iz različnih kadrov, saj boste na tak način povečali inovativnost zaposlenih in bili del veliko bolj trdne ekipe kot pred katastrofo.
Vir: entrepreneur.com
Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!