Strokovnjak odgovarja: obvezno zavarovanje družbenikov za brezposelnost

Tokrat predstavljamo spremembe na področju obveznega zavarovanja družbenikov za primer brezposelnosti. Letos je tovrstno zavarovanje obvezno le za družbenike enoosebnih družb, ne morejo pa se zavarovati poslovodne osebe, ki so družbeniki večosebnih družb.
Strokovnjak odgovarja: obvezno zavarovanje družbenikov za brezposelnost

Strokovnjak odgovarja: obvezno zavarovanje družbenikov za primer brezposelnost (slika: sxc.hu).

Vprašanje:

Ali so kakšne spremembe na področju obveznega zavarovanja družbenikov v primeru brezposelnosti?

Odgovor:

S 1.1.2011 je začel veljati Zakon o urejanju trga dela (ZUTD). Le-ta je spremenil status poslovodnih oseb v zasebnih družbah in zavodih v obveznem socialnem zavarovanju. Po novem zavarovanje za primer brezposelnosti ni možno za poslovodne osebe, ki so družbeniki v večosebnih kapitalskih družbah. Kljub omenjeni spremembi pa se še naprej lahko za primer brezposelnosti zavarujejo poslovodne osebe v osebni družbi in enoosebni družbi z omejeno odgovornostjo ter zavodu.

Obstajajo pa tudi izjeme:

Vsi družbeniki večosebnih družb, ki so bili na dan 31.12.2010 zavarovani za primer brezposelnosti, ostanejo tako zavarovani še naprej. Vsi ostali družbeniki, ki se bodo vključili v zavarovanje po katerikoli drugi podlagi, ki so še naprej obvezne, pa po 1.1.2011 za primer brezposelnosti niso več obvezno zavarovani.

Vir: Podjetnik, marec 2011

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje