Strokovnjak odgovarja: prezaračunavanje prevozne storitve (odgovarja Verlag Dashöfer)

Tokratna rubrika strokovnjak odgovarja razrešuje dilemo pri zaračunavanju DDV slovenskega podjetja italijanskemu podjetju.
Strokovnjak odgovarja: DDV pri nakupih v tujini

Strokovnjak odgovarja: DDV v poslovni praksi.

Vprašanje:

Smo
slovensko podjetje z ID številko in nam prevoznik, katerega
naročnik je italijansko podjetje z ID številko (tudi prevoznik
ima ID številko) zaračuna prevoz iz Italije v Slovenijo z 20 %
DDV. Mi ta prevoz prefakturiramo Italijanu. Katero klavzulo moramo
napisati na račun? Ali je prav prvi odstavek 25. člena ZDDV-1?


Odgovor:

Prevoznik
s slovensko ID številko je ravnal pravilno in vam je za
relacijo Italija-Slovenija zaračunal slovenski DDV. Šteje se, da
ste storitev prejeli in opravili sami (podlaga v 16. členu
ZDDV-1). Na izdanem računu ste ravnali pravilno in prevalili davčno
breme na prejemnika storitve v skladu s prvim odstavkom 25.
člena ZDDV-1.

V knjigi
izdanih računov boste podatek o davčni osnovi vnesli smiselno
v rubriko opravljanje storitev v EU – prevalitev davčne
obveznosti . Pravilno in koristno je, da imate ločen podatek
o tovrstnem prometu, saj morate te podatke vnesti tudi
v rekapitulacijsko poročilo (RP) in seveda v obrazec DDV-O
(zaporedna 12). Ker opravljate storitve naročnikom iz EU (in ste
torej obvezni oddajati rekapitulacijsko poročilo), morate omenjena
obrazca oddati do 20. v mesecu za pretekli mesec.


mag. Dejan Petkovič, davčni
svetovalec ABECEDA SVETOVANJE d.o.o,

Vir: Online vestnik DDV v poslovni praksi, številka 17-18/10 in Dashofer.si.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje