
Poiskali smo odgovore na vprašanja, ki ste nam jih zastavili naši bralci.
Vprašanje
Katere so najpomembnejše prednosti trženjske raziskave? Ali lahko trženjsko raziskavo opravimo kar v podjetju, ali je priporočljivo najeti podjetje, ki se s tem ukvarja?
Odgovor
Trženjske raziskave nam pomagajo, da tveganja opredelimo in razvrstimo, morda pa celo zmanjšamo. Najpomembnejše prednosti, ki jih tržne raziskave prinašajo majhnim in mikro podjetjem, so: zmanjševanje tveganosti investicije, identifikacija nišnih trgov ter maksimizacija izkoristka poslovnih priložnosti pri novih in obstoječih strankah.
V kolikor imate čas in voljo, lahko velik delež dejavnosti povezanih z raziskavo trga opravite kar sami. Na tak način boste prihranili precej denarja. Kljub prispevanemu času in volji pa se boste zelo težko kosali z izkušnjami in objektivnostjo strokovnjakov. Vsaka pomoč s strani strokovnjaka je zato pri trženjski raziskavi sicer zelo dobrodošla, v nekaterih primerih celo neprecenljiva, skoraj nikoli pa tudi nujna.
Več o trženjskih raziskavah in kako se jih lotiti si preberite v članku z naslovom Raziskava trga.