
Svetovna maloprodaja letos znaša več kot 18 tisoč milijard evrov (Vir slike: YouTube).
V letu 2014 sta na področju spletne prodaje vodili ZDA in Kitajska, skupno sta predstavljali več kot 55 odstotkov svetovne spletne prodaje. Kot napoveduje eMarketer pa se bo razmerje moči med omenjenima državami v naslednji petih letih povečalo v korist Kitajske.
Spletna maloprodaja naj bi na Kitajskem do leta 2018 presegla tisoč milijard evrov in tako predstavljala več kot 40 odstotkov svetovnega spletnega maloprodajnega trga. Vrednost ameriškega spletnega maloprodajnega trga bo leta 2018 dosegla 410 milijard evrov, na tretjem mestu pa z malce več kot 100 milijardami evrov Velika Britanija.
Kdo kupuje pogosteje na spletu – Kitajci ali Američani?
Potrošniki na Kitajskem prek spleta kupujejo pogosteje kot Američani. V ZDA je več kot 10 od vsakih 11 dolarjev zapravljenih v fizičnih trgovinah. V tem pogledu pa je vse pomembnejša Velika Britanija, kjer bo še leta 2014 več kot 73 odstotkov populacije opravilo vsaj en nakup prek spleta.
Ker spletna prodaja v Veliki Britaniji znaša okoli 13 odstotkov celotne maloprodaje, v tem pogledu vodi pred ZDA in Kitajsko. S tem se uvršča na tretjem mesto med največjimi maloprodajnimi trgi na svetu.