Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Avtor — 14.06.2017
Jasni Grbić se je pri 18 letih življenje obrnilo na glavo. Zaradi hudega ukrivljenja hrbtenice je prestala kar 9-urno operacijo. Brazgotino je prekrila s tatujem. Ker ji obstoječe kreme niso ustrezale, je na podlagi kreme za dojenčke razvila prvo slovensko mazilo za nego tatujev.
Jasna Grbić med nastopom v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta.

Jasna Grbić med nastopom v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta. (Vir slike: Ina klanšek)

Jasna Grbić je podjetje Tatoo Care predstavila v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta 2017. S svojo zgodbo in predstavitvijo je prepričala strokovno komisijo in se uvrstila v finale izbora. Vsi finalisti se bodo ponovno predstavili v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekala 15. junija 2017 od 14.00 dalje v prostorih NLB Centra za inovativno podjetništvo.

Začetki in razvoj

Življenjska zgodba 25-letne Kranjčanke Jasne Grbić je zanimiva že vse od začetka. Rodila se je kot ena od peterčkov, vendar je ena od sestric kmalu umrla. Jasnine prve težave s hrbtenico so se začele že v osnovni šoli, ko so zdravniki ugotovili, da ima eno nogo krajšo od druge. Kljub temu se je aktivno ukvarjala s športom.

Pri 18 letih pa so ji diagnosticirali skoliozo. Njena hrbtenica se je kljub vsakodnevnemu ukvarjanju s športom močno ukrivila; tik pred operacijo celo za 40 stopinj. Leta 2010 je tako za 9 ur legla na operacijsko mizo, operacija pa je pustila brazgotino čez celotno dolžino njenega hrbta.

Ker se Jasna v svoji koži ni dobro počutila, se je odločila za tetovažo, s katero je želela vsaj delno prekriti brazgotino. Odločila se je za napis v arabskem jeziku, ki v prevodu pomeni: »Naše brazgotine nas opominjajo, da je preteklost še vedno živa.« Jasna pravi, da ji je tatu polepšal življenje in da je zaradi tega »obrnila nov list v svojem življenju«.

Vsak tatu je treba negovati. Jasna se je najprej odločila za kremo, ki so ji jo ponudili v studiu, vendar je bila nad njo razočarana, saj je stanje le poslabšala. Zato je začela iskati drugo rešitev – pomagalo ji je le mazilo za dojenčke slovenskega proizvajalca kozmetike. In tako se je porodila poslovna ideja: na podlagi omenjenega mazila ustvariti prvo slovensko mazilo za nego tetovaž.

Na podlagi 25 let starega tradicionalnega recepta je Jasna skupaj z ekipo strokovnjakov iz podjetja Makra in profesionalnih tetovatorjev razvila formulo za posebno mazilo za nego tetovaž, ki je primerno tudi za posameznike z občutljivo kožo. Gre za edinstven izdelek na trgu, saj so tako v tujini kot v Sloveniji na voljo le različna masla z dodatki eteričnih olj, voski, klasične kreme ali losjoni za telo. 70 odstotkov ljudi za nego tetovaž še vedno uporablja Bepanthen, ki pa ni posebej oblikovan za ta namen. Tako mazilo kot embalaža Tattoo Care sta izdelana v Sloveniji.

Mazilo je Jasna najprej preizkušala v profesionalnih tetovažnih studiih, nato pa se je uvrstila v finale projekta Štartaj, Slovenija!, s čimer se ji je odprla pot v trgovsko verigo Spar. Tako je mazilo na voljo v široki prodaji in ne le v profesionalnih studiih, s čimer se podjetje približuje svoji ciljni publiki – vsaj eno tetovažo ima namreč že vsak tretji Slovenec.

Od septembra 2016 se mazilo Tattoo Care tako prodaja v 13 poslovalnicah Spara v Sloveniji, poleg tega pa je na voljo tudi v številnih profesionalnih tetovažnih studiih po Sloveniji in v spletni trgovini. Zadovoljnih strank je že več kot 15 tisoč. Lansko leto je tako Jasnino podjetje končalo s 50 tisoč evri prihodkov, v prvih petih mesecih letošnjega leta pa so že skoraj presegli ta znesek. Vse prihodke mlada podjetnica namenja financiranju nadaljnjega razvoja in rasti.

Pogled v prihodnost

Ker je odziv ljudi na mazilo Tattoo Care odličen, poslovni rezultati pa presegajo pričakovanja, Jasna pogled usmerja tudi v prihodnost. Zaveda se, da mora vložiti še veliko truda v marketing in prepoznavnost blagovne znamke, zato razmišlja tudi o širitvi ekipe. Trenutno je namreč zaposlena kot samostojna podjetnica, v podjetju pa ji pomagajo njeni najbližji.

V kolekciji Tattoo Care sta poleg klasičnega mazila še dve različici, kmalu pa bo mlada podjetnica predstavila še novo, poletno verzijo mazila. Napovedujejo razvoj novih izdelkov, saj želi podjetje ustvariti in ponuditi celotno linijo za nego tetovaž in prodreti v vse trgovine, drogerije, megamarkete in celo lekarne tako v Sloveniji kot v tujini.

V letošnjem letu bo tako mazilo Tattoo Care na voljo v skoraj vseh trgovinah Spar in Interspar v Sloveniji, poleg tega pa se podjetnica že dogovarja za prodajo v različnih drogerijah ter distribucijo na tujih trgih.

Mladi podjetnik leta

S svojo zgodbo je Jasna Grbić prepričala komisijo in se uvrstila v finale izbora Mladi podjetnik leta 2017. Na izbor se je prijavila, ker je za njo leto, polno tako poslovnih kot osebnih uspehov: »Iz dneva v dan sem učim in si postavljam nove izzive. Predstavitev moje zgodbe je bil zame nov izziv in sedaj tudi nova, velika, resnična izkušnja v podjetništvu.«

Vtisi in občutki s polfinalnega izbora so zanjo čisto novi: »Zame je to nova izkušnja in velika šola podjetništva. V uri in pol sem se naučila ogromno stvari. Predvsem o sebi. Nikoli do sedaj nisem svoje podjetniške zgodbe predstavila v pičlih štirih minutah. In kar je najpomembnejše pri vsem tem, je to, da sem videla, da se resnično da.«

Med konkurenti se je počutila domače, saj jih je družil skupni cilj. Poleg tega je pohvalila vse ostale polfinaliste, ki se trudijo uspeti in živeti svoje sanje: »Imajo super ideje, vizije in odlično vodijo svoja podjetja. Všeč so mi takšni ljudje, ki ne čakajo, da se bo nekaj zgodilo in padlo z neba, ampak spremembo, ki si jo želijo, ustvarijo sami. Za to je potrebno ogromno poguma.«

»Najprej naj povem, da so bile vse predstavitve odlične. Vsak je na svoj način edinstven in vsak ima svojo zgodbo. Moja se morda za malenkost razlikuje od ostalih. V uspeh Tattoo Care je z veliko mero namreč vpletena moja življenjska zgodba, o kateri ni nikoli lahko govoriti, pa čeprav sem jo zdaj povedala že vsaj stokrat. Ni bila posuta s cvetjem in do Tattoo Care sem prišla z razlogom,« opisuje mlada podjetnica posebnost svoje zgodbe – prepričana je, da je prav to poleg edinstvenega izdelka prepričalo komisijo.

Čeprav je bil njen polfinalni nastop uspešen, za finale načrtuje povsem prenovljeno predstavitev, v okviru katere »definitivno ne bo prostora za napake«.

Ali bo Jasna postala mlada podjetnica leta 2017, bomo izvedeli na zaključni konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, na kateri bodo poleg ponovnih predstavitev vseh finalistov potekali tudi zanimivi paneli in predavanja uspešnih slovenskih podjetnikov in drugih strokovnjakov. Vabljeni k udeležbi! Prijavite se še danes >>

Oznake: ,