BLOG MARKETING DELAVNICA

Tattoo Care – prvo slovensko mazilo za nego tetovaž

Jasni Grbić se je pri 18 letih življenje obrnilo na glavo. Zaradi hudega ukrivljenja hrbtenice je prestala kar 9-urno operacijo. Brazgotino je prekrila s tatujem. Ker ji obstoječe kreme niso ustrezale, je na podlagi kreme za dojenčke razvila prvo slovensko mazilo za nego tatujev.
Jasna Grbić med nastopom v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta.

Jasna Grbić med nastopom v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta. (Vir slike: Ina klanšek)

Jasna Grbić je podjetje Tatoo Care predstavila v polfinalu izbora Mladi podjetnik leta 2017. S svojo zgodbo in predstavitvijo je prepričala strokovno komisijo in se uvrstila v finale izbora. Vsi finalisti se bodo ponovno predstavili v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, ki bo potekala 15. junija 2017 od 14.00 dalje v prostorih NLB Centra za inovativno podjetništvo.

Začetki in razvoj

Življenjska zgodba 25-letne Kranjčanke Jasne Grbić je zanimiva že vse od začetka. Rodila se je kot ena od peterčkov, vendar je ena od sestric kmalu umrla. Jasnine prve težave s hrbtenico so se začele že v osnovni šoli, ko so zdravniki ugotovili, da ima eno nogo krajšo od druge. Kljub temu se je aktivno ukvarjala s športom.

Pri 18 letih pa so ji diagnosticirali skoliozo. Njena hrbtenica se je kljub vsakodnevnemu ukvarjanju s športom močno ukrivila; tik pred operacijo celo za 40 stopinj. Leta 2010 je tako za 9 ur legla na operacijsko mizo, operacija pa je pustila brazgotino čez celotno dolžino njenega hrbta.

Ker se Jasna v svoji koži ni dobro počutila, se je odločila za tetovažo, s katero je želela vsaj delno prekriti brazgotino. Odločila se je za napis v arabskem jeziku, ki v prevodu pomeni: »Naše brazgotine nas opominjajo, da je preteklost še vedno živa.« Jasna pravi, da ji je tatu polepšal življenje in da je zaradi tega »obrnila nov list v svojem življenju«.

Vsak tatu je treba negovati. Jasna se je najprej odločila za kremo, ki so ji jo ponudili v studiu, vendar je bila nad njo razočarana, saj je stanje le poslabšala. Zato je začela iskati drugo rešitev – pomagalo ji je le mazilo za dojenčke slovenskega proizvajalca kozmetike. In tako se je porodila poslovna ideja: na podlagi omenjenega mazila ustvariti prvo slovensko mazilo za nego tetovaž.

Na podlagi 25 let starega tradicionalnega recepta je Jasna skupaj z ekipo strokovnjakov iz podjetja Makra in profesionalnih tetovatorjev razvila formulo za posebno mazilo za nego tetovaž, ki je primerno tudi za posameznike z občutljivo kožo. Gre za edinstven izdelek na trgu, saj so tako v tujini kot v Sloveniji na voljo le različna masla z dodatki eteričnih olj, voski, klasične kreme ali losjoni za telo. 70 odstotkov ljudi za nego tetovaž še vedno uporablja Bepanthen, ki pa ni posebej oblikovan za ta namen. Tako mazilo kot embalaža Tattoo Care sta izdelana v Sloveniji.

Mazilo je Jasna najprej preizkušala v profesionalnih tetovažnih studiih, nato pa se je uvrstila v finale projekta Štartaj, Slovenija!, s čimer se ji je odprla pot v trgovsko verigo Spar. Tako je mazilo na voljo v široki prodaji in ne le v profesionalnih studiih, s čimer se podjetje približuje svoji ciljni publiki – vsaj eno tetovažo ima namreč že vsak tretji Slovenec.

Od septembra 2016 se mazilo Tattoo Care tako prodaja v 13 poslovalnicah Spara v Sloveniji, poleg tega pa je na voljo tudi v številnih profesionalnih tetovažnih studiih po Sloveniji in v spletni trgovini. Zadovoljnih strank je že več kot 15 tisoč. Lansko leto je tako Jasnino podjetje končalo s 50 tisoč evri prihodkov, v prvih petih mesecih letošnjega leta pa so že skoraj presegli ta znesek. Vse prihodke mlada podjetnica namenja financiranju nadaljnjega razvoja in rasti.

Pogled v prihodnost

Ker je odziv ljudi na mazilo Tattoo Care odličen, poslovni rezultati pa presegajo pričakovanja, Jasna pogled usmerja tudi v prihodnost. Zaveda se, da mora vložiti še veliko truda v marketing in prepoznavnost blagovne znamke, zato razmišlja tudi o širitvi ekipe. Trenutno je namreč zaposlena kot samostojna podjetnica, v podjetju pa ji pomagajo njeni najbližji.

V kolekciji Tattoo Care sta poleg klasičnega mazila še dve različici, kmalu pa bo mlada podjetnica predstavila še novo, poletno verzijo mazila. Napovedujejo razvoj novih izdelkov, saj želi podjetje ustvariti in ponuditi celotno linijo za nego tetovaž in prodreti v vse trgovine, drogerije, megamarkete in celo lekarne tako v Sloveniji kot v tujini.

V letošnjem letu bo tako mazilo Tattoo Care na voljo v skoraj vseh trgovinah Spar in Interspar v Sloveniji, poleg tega pa se podjetnica že dogovarja za prodajo v različnih drogerijah ter distribucijo na tujih trgih.

Mladi podjetnik leta

S svojo zgodbo je Jasna Grbić prepričala komisijo in se uvrstila v finale izbora Mladi podjetnik leta 2017. Na izbor se je prijavila, ker je za njo leto, polno tako poslovnih kot osebnih uspehov: »Iz dneva v dan sem učim in si postavljam nove izzive. Predstavitev moje zgodbe je bil zame nov izziv in sedaj tudi nova, velika, resnična izkušnja v podjetništvu.«

Vtisi in občutki s polfinalnega izbora so zanjo čisto novi: »Zame je to nova izkušnja in velika šola podjetništva. V uri in pol sem se naučila ogromno stvari. Predvsem o sebi. Nikoli do sedaj nisem svoje podjetniške zgodbe predstavila v pičlih štirih minutah. In kar je najpomembnejše pri vsem tem, je to, da sem videla, da se resnično da.«

Med konkurenti se je počutila domače, saj jih je družil skupni cilj. Poleg tega je pohvalila vse ostale polfinaliste, ki se trudijo uspeti in živeti svoje sanje: »Imajo super ideje, vizije in odlično vodijo svoja podjetja. Všeč so mi takšni ljudje, ki ne čakajo, da se bo nekaj zgodilo in padlo z neba, ampak spremembo, ki si jo želijo, ustvarijo sami. Za to je potrebno ogromno poguma.«

»Najprej naj povem, da so bile vse predstavitve odlične. Vsak je na svoj način edinstven in vsak ima svojo zgodbo. Moja se morda za malenkost razlikuje od ostalih. V uspeh Tattoo Care je z veliko mero namreč vpletena moja življenjska zgodba, o kateri ni nikoli lahko govoriti, pa čeprav sem jo zdaj povedala že vsaj stokrat. Ni bila posuta s cvetjem in do Tattoo Care sem prišla z razlogom,« opisuje mlada podjetnica posebnost svoje zgodbe – prepričana je, da je prav to poleg edinstvenega izdelka prepričalo komisijo.

Čeprav je bil njen polfinalni nastop uspešen, za finale načrtuje povsem prenovljeno predstavitev, v okviru katere »definitivno ne bo prostora za napake«.

Ali bo Jasna postala mlada podjetnica leta 2017, bomo izvedeli na zaključni konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, na kateri bodo poleg ponovnih predstavitev vseh finalistov potekali tudi zanimivi paneli in predavanja uspešnih slovenskih podjetnikov in drugih strokovnjakov. Vabljeni k udeležbi! Prijavite se še danes >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

Panorganicovo jesen bodo zaznamovali novi projekti in dodatne zaposlitve

KMG Panorganic je v letošnjem letu močno razširilo svojo pridelavo tako v Sloveniji kot tudi v tujini, hkrati pa ekipa kuje nove načrte za prihodnost. Preberite več >>

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

Pivomanija 2017 – vsakih 10 minut novo pivo

V Ajdovščino ponovno prihaja praznik pivovarstva v Vipavski dolini: Pivomanija. Festival piva bo potekal 2. septembra 2017, vstopnice pa so že na voljo. V Pivovarni Pelicon za vse obiskovalce že pripravljajo posebno presenečenje – in zagotovo niso edini! Preberite več >>

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Matej Pelicon in Anita Lozar iz Pivovarne Pelicon sta mlada podjetnika leta 2017!

Laskavi naziv mladi podjetnik leta letos roma v roke Mateja Pelicona in Anite Lozar iz Pivovarne Pelicon. Petčlanska komisija izbora, ki jo sestavljajo vrhunski strokovnjaki, je imela letos težko delo, saj so bili vsi finalisti izjemno izenačeni. Izbor in podelitev sedmega naziva mladi podjetnik leta sta potekala v NLB Centru inovativnega podjetništva v Ljubljani. Preberite več >>

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Tudi banka lahko pomaga mladim podjetnikom

Mladi podjetniki se v iskanju sredstev za zagon svojega podjetja pogosto obrnejo tudi na banke, čeprav je pridobivanje kredita precej zahtevna naloga. Ali ste vedeli, da vam v bankah lahko pri ustanavljanju podjetja in stopanju na poslovno pot pomagajo tudi na druge načine? Preberite več >>

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi.si – združitev funkcionalnosti s trendovskim dizajnom

Hajdi Korošec Jazbinšek se je s poslovnim svetom srečala že kot priljubljena otroška pevka. Ko pa sta z možem Urbanom postala starša, se je podala v popolnoma drugačne vode – skupaj sta odprla spletno in fizično butično trgovino z otroško opremo in otroškimi modnimi dodatki. Preberite več >>

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

NV Holders – od izvirne ideje do mednarodne prepoznavnosti

22-letni Nik Vene je leta 2014 ugotovil, da si mora stalno popravljati srajco. Po neuspešnem iskanju rešitve na trgu je sam oblikoval prvi držalec za srajce. Tri leta kasneje se lahko pohvali z dvema uspešnima kampanjama na Kickstarterju in več kot 10 tisoč prodanimi izdelki. Preberite več >>

KingsBox – stranke so na prvem mestu

KingsBox – stranke so na prvem mestu

Podjetje Tng oprema se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo. Luka Železnik in Dejan Kobal sta se za ustanovitev podjetja odločila med študijem, v prvi polovici letošnjega leta pa sta s prodajo opreme pod blagovno znamko KingsBox že presegla lanske prihodke. Preberite več >>

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Panorganic: »Z dobrim izdelkom in izdelano strategijo bi moral biti uspeh skorajda zagotovljen!«

Lansiranje novega izdelka ali storitve na trg ni več tako preprosto, kot je bilo včasih. Da bi izstopali iz množice, morate uporabiti inovativne taktike in strategije, predvsem pa morate biti pripravljeni. Vse to so na lastni koži izkusili tudi v podjetju Panorganic. Preberite več >>

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

Pivovarna Pelicon – od neuspeha na Kickstarterju do uspešne male pivovarne

V Pivovarni Pelicon proizvajajo butično pivo po lastnih receptih. Njihova pot se je začela pred nekaj leti, ko so ugotovili, da je ponudba piva v Sloveniji izjemno majhna. Začeli so z začetnim paketom za varjenje piva, po štirih letih pa proizvedejo 20 tisoč litrov piva na mesec. Preberite več >>

Znani finalisti 7. izbora Mladi podjetnik leta!

Znani finalisti 7. izbora Mladi podjetnik leta!

Strokovna komisija je izbrala pet finalistov, ki se bodo potegovali za laskavi naziv Mladi podjetnik leta. Finalisti se bodo ponovno predstavili na Konferenci Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!, v okviru katere bo razglašen tudi letošnji zmagovalec izbora Mladi podjetnik leta. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

13.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje