Tattoo care – Z vero vase in v svoj produkt do zvezd

Zdravstvene težave so kranjski podjetnici Jasni Grbić odprle nov pogled na svet. Po operaciji hrbtenice se ni prepustila malodušju. Zagrabila je priložnost, ki se ji je ponudila, ter z mazilom za nego tetovaž Tattoo care postala prava poslovna zvezdnica.
Ukrivljena hrbtenica jo je pripeljala do podjetniške ideje

Jasna Grbič je v sodelovanju s kozmetiko Marka zasnovala mazilo, ki videz tatuja ohranja svež in negovan (Vir slike: Mankica Kranjec)

“Ko sem dva tedna nepremično ležala v bolnišnični postelji sem razmišljala o tem, kaj bom lahko sploh počela po koncu dolgega okrevanja,” se najtežjih dni svojega življenja spominja Kranjčanka Jasna Grbić. Brazgotino po zahtevni operaciji hrbtenice je prekrila s tetovažo in za čim boljše nego razvila kakovostno mazilo Tattoo care, s katerim je finalistka lanskega izbora Mladi podjetnik leta hitro osvojila trg.

S kakšnimi izzivi ste se spopadali ob razvijanju mazila?

V začetni fazi je bilo najbolj pomembno najti proizvajalca. Ideja je hitro naletela za precejšnje zanimanje. Sama se opravila številne raziskave trga in se lotila dizajna, pri katerem mi je pomagal dober prijatelj. Sledilo je še enoletno izpopolnjevanje izdelka, da smo na koncu s skupnimi močmi prišli do vrhunskega izdelka.

Ker gre pri vašem mazilu za specifičen izdelek, verjetno brez podrobnih testiranj ni šlo?

Jasno mi je bilo, da moram čim prej pridobiti vse potrebne certifikate kakovosti, saj v nasprotnem primeru s takšnim izdelkom nimam kaj početi na trgu. Opravili smo dermatološke in mikrobiološke teste ter prijavo v evropsko CPNP bazo. Proizvajalca moraš navdušiti z idejo in predstavitvijo, kakšen končni produkt sploh pričakuješ. Z njihove strani sem dobila kar nekaj koristnih nasvetov in končni produkt je sad skupnega dela.

jasna-grbic

Jasna Grbić je uspešna poslovna ženska, ki verjame v svoj produkt (foto: Tatto Care)

Hitro navdušila tattoo mojstre

Kdaj ste začutili, da bi lahko vaš izdelek postal prodajni hit?

V enem letu smo vse skupaj dodelali, sledilo pa je še dobro leto trdega dela, da so se začeli kazati konkretni rezultati. Najprej sem sama obiskovala tattoo studije in tam predstavljala svoj izdelek. Takrat še nisem razmišljala o tem, da bi lahko prišlo do masovne prodaje. V tistem trenutku mi je vse skupaj pomenilo zgolj nek izziv. Zadeve so se začele spreminjati, ko so se tudi tattoo mojstri začeli navduševati nad izdelkom.

Dodaten prodajni zagon vam je zagotovo dal nastop na TV ekranih…

Šla sem svojo pot, zagnala sem prodajo, pridobivala naročila in začela razmišljati o tem, da bi se morda celo lahko prebila na police kakšne izmed drogerij. Naenkrat se je pokazala priložnost, da svoj produkt predstavim v televizijski oddaji. Najprej nisem bila pretirano navdušena nad tem, a sem po prepričevanju prijateljev vendarle popustila. Po sodelovanju v oddaji “Štartaj, Slovenija!” so se zadeve drastično spremenile.

Vas je odziv javnosti presenetil?

Sama pri sebi sem pomislila, da vse skupaj ni več “hec” in da bo treba sedaj še bolj resno zagrabiti za delo. Bila sem navdušena in polna zagona ter začela delati na polno. Ker je šlo za sad mojega dela, te priložnosti preprosto nisem smela izpustiti iz rok. Nobena šola ti ne more nuditi tega, kar sem se naučila v sodelovanju s Sparom. Z njihovimi strokovnjaki sem tesno sodelovala in dobila izkušnje iz prve roke. Zavedam se, da bi brez sodelovanja v oddaji“Štartaj, Slovenija!” potrebovala veliko spretnosti in znanja, da bi se lahko prebila na police takšne trgovske verige.

Amazon odpira nova obzorja

So prodajne številke drastično poskočile?

S prodajo sem zelo zadovoljna. Moje izdelke lahko kupci najdejo v približno 100 trgovinah Spar po Sloveniji. Seveda ne mislim zaspati na lovorikah. Še naprej moram delati na prepoznavnosti in razvijati izdelek. V sodelovanju s Sparom je izdelek moč najti po celotni državi. Po koncu snemanja oddaje sem vzpostavila spletno trgovino, saj sem želela slediti trendu.

Amazon testira 30-urni delovnik

Tatto Care bo mogoče kupiti tudi na Amazonu (Vir slike: YouTube).

Menite, da je tattoo scena v Sloveniji dovolj razvita ali že pogledujete tudi čez mejo?

Ciljam na tujino, saj je tam tattoo svet precej bolj razvit. Trenutno primanjkuje takšnih izdelkov in povpraševanje je vse večje. Glavni fokus je tako na spletni prodaji. Začela sem sodelovati z Amazonom in konec maja sem jim že poslala prvo pošiljko izdelkov. Trenutno še nimam pravega občutka, kaj mi lahko sodelovanje z Amazonom prinese. Če sedaj prodam dva tisoč kosov na mesec, bi se lahko številke drastično dvignile. Pustimo se presenetiti.

Je bila v določenem obdobju opcija tudi Kickstarter kampanja?

Veliko sem razmišljala o Kickstarterju, a se je ravno v tem trenutku pojavila priložnost sodelovanja v “Štartaj, Slovenija!”. Posledično je bilo časa za pripravo Kiickstarter kampanje premalo, začeli pa so se kazati tudi konkretni prodajni rezultati. Kickstarter tako ni bil več prioriteta, mogoče pa se bom v prihodnosti s kakšnim proizvodom pojavila tudi na tej platformi.

izdelki-tattoo-care

Linija izdelko Tattoo Care je pravi hit pri ljubiteljih tetovaž (foto: Tattoo Care)

Splet ponuja ogromno možnosti za učenje

Opazni ste tudi na socialnih omrežjih, brez katerih verjetno ne gre?

Trenutno je največ ljudi na Facebooku in Instagramu, zato velik poudarek dajem oglaševanju na teh omrežjih. Dobre izkušnje imam tudi z influencerskim marketingom. Stalno je potrebno vlagati v marketing. Oglaševanje na Facebooku se je s spremembo določenih algoritmov precej podražilo. Kljub vsem različnim prodajnim strategijam je še vedno zelo pomembno, da se dober glas širi od ust do ust. Dobivam številne pozitivne povratne informacije s strani kupcev, kar me izjemno veseli.

Ste se marketinških spretnosti učili sami?

Kolegice delajo v agencijah in na skupnih kavah predebatiramo določene zadeve. Udeležila sem se tudi nekaterih spletnih tečajev in na ta način pridobila nova znanja. Splet ponuja ogromno možnosti za učenje in tam lahko najdeš praktično vse podatke. Veliko informacij sem izbrskala tudi ob pisanju diplomske naloge o Tattoo care.

Vse se zgodi z razlogom

Na poti do zvezd ste prebrodili kar nekaj ovir…

Že od malih nog sem občudovala poslovne ženske in odvetnice. Študirala sem ekonomijo, a je operacija hrbta vse obrnila na glavo. Na koncu se je ravno ta slaba izkušnja izkazala za najboljšo popotnico. Ko sem dva tedna nepremično ležala v bolnišnični postelji, sem razmišljala o tem, kaj bom lahko sploh počela po koncu dolgega okrevanja. Pred operacijo sem se veliko ukvarjala s športom in plesom. Naenkrat se nisem mogla več premikati. Na koncu sem brazgotino na hrbtu prekrila s tetovažo, za katero sem potrebovala pravo mazilo in razvila se je uspešna zgodba. Očitno se vse zgodi z razlogom. Moj tattoo na hrbtenici je v arabskem jeziku in pomeni: “Naše brazgotine nas opominjajo, da je preteklost še vedno živa.”

jasna-grbic-operacija-tetovaza

Kljub težki operaciji hrbtenice je Jasna Grbić uspela v poslovnem svetu (foto: Tattoo Care)

Delujete zelo odločno. Očitno ste povsem prepričani v svoj produkt?

Vedno poudarjam, da moraš verjeti vase in v svoj produkt. Zagovarjati moraš kakovost in se ne smeš pustiti prepričati v nasprotno. Moj moto je “take risk or loose the chance.” Trdno sem prepričana, da je moj produkt res dober in če nekdo tega ne vidi, potem z njim pač ne morem sodelovati. Vztrajam pri primerni ceni za izdelek.

Mnogi so prepričani, da ste ženske boljše vodje od moških. Se strinjate s tem?

Ženske smo morda bolj “picajzlaste” in nas vsaka malenkost zmoti. Potrebno je imeti dober načrt. Če ne delaš po visokih standardih, ne boš prišel daleč.

Tatoo care je kot “otrok”

Boste nadaljevali kot “one woman band”?

Dobila sem kar nekaj ponudb, a si trenutno želim nadaljevati sama. Mogoče bo zaradi tega napredek bolj počasen, vendar se ne obremenjujem s tem. Tattoo care je na nek način “moj otrok” in zato ga ne želim dati iz rok. Sredi junija bodo v Slovenijo pripotovali indijski poslovneži, ki želijo Tattoo care predstaviti v Indiji. Tamkajšnji trg je izredno velik in sploh si ne znam predstavljati, kaj bi morebitno sodelovanje lahko prineslo. Zelo so zainteresirani za franšizno sodelovanje in upam, da bomo našli skupni jezik.

Tatto-care

Bo Tattoo Care bo svoje mesto našel tudi v Indiji? foto: Tattoo Care)

Vsega vendarle ne morete opraviti sami. Si pomagate z “outsorcingom”?

Vseskozi lahko računam na pomoč prijateljev, v primeru bolj zahtevnih projektov pa najamem kakšno izmed agencij. Skušam se znajti sama. Trenutno še ne razmišljam o tem, da bi zaposlila kakšnega sodelavca. Če se bo ob sodelovanju z Amazonom in Indijo pokazala potreba po širitvi, bo potrebno narediti reorganizacijo poslovanja. Pogovori z ljudmi iz Amazona včasih trajajo tudi do polnoči, zato verjetno ne bom zmogla vsega opraviti sama.

Vsak podjetnik ima svojo zgodbo

Vam je sodelovanje v izboru Mladi podjetnik leta pripomoglo k uspehu?

Spoznala sem številne mlade podjetnike, ki se ukvarjajo s podobnimi težavami. Posebna izkušnja je bil “pitch”, saj nikoli prej nisem predstavila svojega dela v zgolj štirih minutah.  Na prvi predstavitvi sem pogorela, vendar sem prišla do določenih spoznanj. Spoznala sem, da se ne smeš prepustiti tremi. Ko sem prebrodila to težavo, je bilo vse lažje. Finalna predstavitev je bila precej boljša. Prvič sem se borila na takšen način in mi je bila dobra šola za predstavitve z distributerji. Dobila sem “pozitivno klofuto”.

jasna-grbic-mp-leta

Jasna Grbić med nastopom na izboru Mladi podjetnik leta (Vir slike: Ina Klanšek)

Vaš recept za uspeh je…

…vse se da, če se hoče. Nič ni nemogoče. Moraš biti pozitivno naravnan. Vsak ima svojo zgodbo in svoj cilj, ki ga drugi ne vidijo. Nekomu uspe v dveh letih, drugemu v petih. Imela sem tudi nekaj negativnih komentarjev, vendar sem vedno poslušala zgolj sebe. To se je na koncu izkazalo za pravi recept za uspeh.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo! Preberite več >>


“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

“Brez pravega načrta ne pomaga niti 10 milijonov evrov”

Leto 2018 je za Domžalčana Roka Stariča, lastnika blagovne znamke Rok’s nut butter, v poslovnem smislu zagotovo prelomno. Naziv Mladi podjetnik leta 2018 je le ena izmed pozitivnih zgodb, ki mu napovedujejo svetlo prihodnost v zahtevnem podjetniškem svetu. Preberite več >>

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Zgodba Pivovarne Pelicon dobiva mednarodni pridih

Peto obletnico delovanja pri Pivovarni Pelicon obeležujejo z odmevnimi mednarodnimi sodelovanji s partnerji - pivovarji iz Nemčije, Poljske, Hrvaške in Norveške. Preberite več >>

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Mladi podjetnik leta 2018 je Rok Starič!

Vrhunec letošnje konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! je bil zaključek izbora Mladi podjetnik leta 2018. Prestižni naziv je pripadel Domžalčanu Rok Stariču - Rok´s nut butter d.o.o.. Preberite več >>

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

MP konferenca: Kako najti pravi finančni vir za podjetje?

Petkova konferenca Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! bo ob sodelovanju številnih priznanih strokovnjakov postregla tudi z okroglo mizo o različnih načinih financiranja podjetij. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Finalisti MP leta 2018 – Smart Optometry prepričal stroko

Zagonsko podjetje Smart Optometry iz Idrije je z novo rešitvijo za trening vida AmblyoPlay prepričalo komisijo in si zagotovilo mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

Finalisti MP leta 2018 – Rok’s nut butter pred novimi izzivi

“Smo kar jemo, zakaj torej ne bi jedli dobro, da bi se tako tudi počutili,” poudarja Rok Starič, ustanovitelj blagovne znamke Rok's nut butter in finalist izbora Mladi podjetnik leta 2018. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Finalisti MP leta 2018 – AGILEDROP usmerjen na globalni trg

Med izbrano peterico finalistov izbora Mladi podjetnik leta 2018 je svoje mesto našlo tudi ljubljansko podjetje AGILEDROP d.o.o., ki razvija napredne spletne rešitve. Preberite več >>

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Finalisti MP leta 2018 – Pokica v finalu razkriva skrivnost

Mesto v finalu izbora Mladi podjetnik leta 2018 si je izborilo tudi štajersko podjetje Kokica d.o.o. Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas so z blagovno znamko Pokica hitro našli svoje mesto na trgu. Preberite več >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

16.10.2018 od 16:00 do 18.10.2018 19:00
WordPress delavnica: postavi svojo spletno stran!

Pri prvih korakih v WordPressu vam bo priskočil na pomoč strokovnjak, ki je postavil že 250 spletnih strani! WordPress je najbolj popularen CMS (ang. content management system), saj obvladuje kar med 50 in 60 odstotkov tržnega deleža. Nameravate postaviti svojo spletno stran? Uporabljamo ga tudi za naš portal in ga toplo priporočamo!
Preberite več >>

GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

18.10.2018 od 14:00 do 17:00
GDPR po GDPR (delavnica s konkretnimi rešitvami)

Vsi smo že slišali za GDPR - zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki močno vpliva na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih je prinesla uredba GDPR, pripraviti v praksi in kaj je potrebno urediti kar se tiče hranjenja osebnih podatkov o strankah?
Preberite več >>

Email Marketing Master Class

24.10.2018 od 15:00 do 18:00
Email Marketing Master Class

Email je eden izmed najmočnejših marketinških kanalov za podjetja vseh velikosti, z enim od najnižjih cen na konverzijo in najvišjo stopnjo uspeha. Še vedno pa ga mnogi neuspešno izkoriščajo. Zato ti bomo na delavnici pokazali, kako zgradiš in maksimalno izkoristiš potencial svojih email baz.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

21.11.2018 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje