Tehnološke blagovne znamke najmočnejše

Vrh lestvice 100 najmočnejših blagovnih znamk dominirajo tehnološka podjetja, na celotni lestvici pa kar 17 znamk zastopa tehnološki sektor. Tehnologija postaja vse pomembnejši del vsakdanjega življenja, kar se odraža tudi na lestvici najmočnejših blagovnih znamk.
Tehnološke blagovne znamke najmočnejše

Najmočnejše blagovne znamke

To je sestavilo podjetje Millward Brown Optimor.

Vrh lestvice dominirajo tehnološke znamke

Vrh lestvice 100 najmočnejših blagovnih znamk dominirajo tehnološka podjetja, na celotni lestvici pa kar 17 znamk zastopa tehnološki sektor. Prvo mesto zaseda Google, ki je vreden dobrih 114 milijard ameriških dolarjev. Vrednost drugouvrščene blagovne znamke IBM je ocenjena na 86,4 milijarde dolarjev, kar je 30 % več kot lani.

Sledi znamka Apple, njena vrednost je v primerjavi z letom 2009 narasla za 32 % in presegla 83 milijard dolarjev. Četrti je Microsoft, vrednost te blagovne znamke znaša 76,3 milijarde dolarjev in se glede na leto 2009 ni spremenila.

Uspešen spopad z recesijo

Sto najmočnejših blagovnih znamk se je uspešno spopadlo z gospodarsko krizo, njihova skupna vrednost je letos presegla 2 bilijona dolarjev. V zadnjih petih letih je ta narasla za 40 %, v primerjavi z lanskim letom pa je bila zabeležena 4 % rast.

»Opaziti je nov trend, saj je po prihodu recesije vse več podjetij spoznalo, kako pomembno je v teh razmerah vsaj ohraniti ali celo povečati višino sredstev za utrjevanje blagovne znamke,« meni izvršna direktorica podjetja Millward Brown Optimor.

Mobilne naprave gonilna sila tehnološkega sektorja

Na področju tehnologije mobilnost predstavlja gonilno silo tako pri medpodjetniškem poslovanju (B2B) kot pri poslovanju med podjetji in potrošniki (B2C). Prenosne naprave so se znašle v središču komuniciranja in zabave. Prenosni in namizni računalniki postajajo vse lažji in tanjši, pametni telefoni pa so vse pametnejši.

Med 20 najmočnejših blagovnih znamk tehnološkega sektorja se je letos prvič uvrstilo družabno omrežje Facebook, ki ima več kot 400 milijonov aktivnih uporabnikov, vrednost te znamke pa je ocenjena na 5,5 milijarde dolarjev.

Vir: Millwardbrown.com, 28.4.2010

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2019

13.02.2019 od 14:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2019

Pridružite se nam na predavanju Trendi digitalnega marketinga 2019 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega predavanja ne smete zamuditi.
Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

20.02.2019 od 9:00 do 13:00
MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja!
Preberite več >>

Vse za podjetje