
Platforma ima potencial, da postane ključen kanal za oglaševanje in promocijo izdelkov ter storitev, saj uporabniki vse bolj zaupajo vplivnežem na TikToku, ocenjujejo poznavalci, ki so zato prepričani, da se bodo podjetja morala prilagoditi in izkoristiti vse prednosti, ki jih ponuja TikTok.
Kratki, dinamični in zabavni videoposnetki
TikTok je še posebej primeren za podjetja, ki prodajajo izdelke in storitve, ki so namenjeni mlajši generaciji. Če vaše podjetje ponuja zabavne, trendovske in edinstvene izdelke, potem je TikTok platforma za vas. Tudi podjetja, ki se ukvarjajo z modo, kozmetiko, prehrano, potovanji in glasbo, lahko na TikToku dosežejo veliko pozornosti. Pri tem je dobro vedeti, da se TikTok spreminja z izjemno hitrostjo, zato je pomembno, da podjetja ostajajo v koraku s trendi. Ena od glavnih trendov na platformi je ustvarjanje kratkih, dinamičnih in zabavnih videoposnetkov. Kaj deluje in kako uspeti na tem omrežju, smo povprašali priljubljena slovenska tiktokerja Davida Milosavljevića (@snemalecdavid) in Andreja Pavličevića (@andrejpavlicevic).

Andrej Pavličević (@andrejpavlicevic)
“Moja zgodba s TikTokom se je začela januarja 2021, ko sem začel ustvarjati vsebine, s katerimi sem želel motivirati in poučiti svoje gledalce o kuhanju, treningu in podobnem. Sprva sem na TikTok gledal kot na zabavo, vendar sem kmalu spoznal svoj potencial, ko sem se povezal z podjetjem Champion. V tistem času je bilo na TikToku malo podjetij, vendar se je situacija hitro spremenila, saj podjetja vedno bolj želijo sodelovati z najboljšimi TikTokerji,” se svojih začetkov na priljubljenem družbenem omrežju spominja Pavličević, osebni trener in športni vplivnež, ki ima danes na TikToku več kot 87.000 sledilcev. Kot pravi, mu zaslužek z objavljanjem vsebin na platformi predstavlja le dodatno motivacijo, ni pa to njegov glavni cilj pri poslu.
Redno objavljanje in interakcija s sledilci
In kakšen je njegov nasvet za ustvarjanje vsebin na TikToku? “Moje izkušnje na TikToku so me naučile, da je najpomembneje biti sam sebi zvest, objavljati redno in komunicirati z občinstvom. Včasih sem imel trenutke, ko sem skoraj obupal, vendar sem se zavedal, da moram vztrajati in premagati težke čase,” pripoveduje športni vplivnež, ki je prepričan, da je na platformi lahko uspešno vsako podjetje, ne glede na panogo – če se le prilagaja trgu in ustvarja vsebine, ki so zanimive in jih bodo uporabniki z veseljem pogledali.
Podobno meni tudi Milosavljević, ki za podjetja vodi različne TikTok projekte. Poudarja, da je največ odvisno od kreativnosti in pristopa. “Podjetje naj se vpraša, kdo je njegova ciljna publika in če jo lahko doseže na TikToku. Če je odgovor ‘da’, se da z nekaj kreativnosti in dobrega pristopa vse doseči,” je prepričan tiktoker @snemalecdavid, ki ima na platformi več kot 61.000 sledilcev, kar 98 odstotkov je Slovencev. Algoritem na platformi je namreč po njegovi oceni “mnogo boljši kot na ostalih družbenih omrežjih”, so pa za uspeh pomembni dobri scenariji, kreativno posnete vsebine, ustvarjalnost in podobni dejavniki.
Algoritem deluje drugače kot na drugih omrežjih

David Milosavljević (@snemalecdavid)
Milosavljević sicer opaža, da podjetja vedno bolj izkoriščajo TikTok v promocijske namene. “Počasi so se začela zavedati, da TikTok ni samo še ena platforma na kateri morajo biti prisotna, temveč gre za popolnoma drugačen koncept ustvarjanja (promocijskih) vsebin kot na ostalih družbenih omrežjih,” pravi David, ki si je svojo kariero kot vodja TikTok projektov zgradil v zadnjih dveh letih, z lastnim influencerstvom pa se ukvarja približno eno leto. “Takrat je zelo malo ljudi verjelo v TikTok, jaz pa sem bil med tistimi, ki so močno verjeli v njegov potencial. Že od začetka govorim, da je TikTok prihodnost družbenih omrežij, in to mišljenje imam še danes,” pravi Milosavljević, ki podjetjem svetuje, naj se na TikTok podajo čimprej, preden trg postane prenasičen.
Število uporabnikov TikToka v Sloveniji se namreč konstantno veča in vedno težje je priti na tako imenovano FYP stran – gre za prvo stran v aplikaciji, kjer uporabnika na enem mestu čakajo vsebine, za katere algoritem na podlagi zgodovine gledanja objav predvideva, da mu bodo všeč. To stran še težje dosežejo tisti, ki na TikToku šele pričnejo objavljati ali pa še nimajo lastne (močne) baze sledilcev, ko bo TikTok omogočil oglaševanje tudi pri nas, pa Milosavljević pričakuje, da bo FYP še težje dosegljiva. Zato podjetjem svetuje naj začnejo čimprej, ne glede na to, ali imajo namen veliko investirati v TikTok oglaševanje ali ne. “Dobre in kreativne vsebine bodo vedno pomembne. Oglaševanje mora biti bonus dobrim vsebinam in ne njihov nadomestek,” pravi. Zato podjetjem svetuje da začnejo čimprej, naj bodo konsistentna (redno objavljanje novih vsebin), kreativna (kakovost > kvantiteta), in po možnosti lahko delajo tudi TikTok LIVE (večkrat na teden).
Na ta način namreč podjetja gradijo skupnost in se povezujejo s sledilci. Hkrati je pomembno, da se odzivajo na komentarje in sporočila ter poskrbijo za interakcijo s publiko. Vendar pa je najpomembnejše, da se ne bojite biti drugačni in izstopati iz množice, saj je kreativnost in edinstvenost ključ do uspeha na TikToku, še menita priljubljena slovenska tiktokerja.