Troblo bi prodajali tudi Tajvanci in Južnokorejci

Tričlanska ekipa, ki se je na Kickstarterju predstavila s Troblo, lesenim ojačevalcem zvoka za pametne telefone, načrtuje, da bo do konca julija poslala prvi 100 Trobel, v avgustu pa preostale. Projekt je zbral 58.941 dolarjev s pomočjo 743 podpornikov. Razkrivajo, da jih Kickstarter spet mika.
Troblo bi prodajali tudi Tajvanci in Južnokorejci

Delo tričlanske ekipe se je začelo v preteklih tednih (Vir slike: Facebook/Tok tok).

Njihov video je naštel 60.200 ogledov, pravi Matej Rodela, eden od članov studia Tok tok. »Največ prometa nam je prinesel sam Kickstarter, skoraj polovico, kar je nenavadno v primerjavi z drugimi kampanjami. Zelo veliko podpornikov je prišlo do kampanje prek naše spletne strani, ki so jo objavili mediji,« medtem ko jim je Facebook prinesel 26, Pinterest 6, Gizmodo.jp pa 5 podpornikov.

Novembra na sejem Design Korea 2015

Da je največ podpornikov prišlo iz ZDA, jih ni presenetilo, saj je tam Kickstarter najmočnejši. »Po številu podpornikov sledijo nekako izenačeno Slovenija, Kanada, Velika Britanija, Avstralija in Nemčija. Veliko podpornikov smo dobili tudi iz Tajvana in Južne Koreje, od koder imamo tudi nekaj ponudb za distributerstvo,« povabili pa so jih tudi na sejem Design Korea 2015. Tja se odpravljajo novembra.

Odzivi ekipe Tok Tok po dosegu zastavljenega cilja >>

Odmik od generičnih okvirjev kampanj

Rodela meni, da je bilo ključev za njihovo uspešno kampanjo več: od dobre predstavitve izdelka, ideje pa do problema, ki ga rešuje. »Poleg tega smo se poskušali izogniti okvirjem, v katere se veliko kampanj vkalupi, od preveč generične celostne podobne in načina snemanja videa, ki spominja na oglas, generične glasbe, neosebnega načina komunikacije in podobnega.«

»Padlo« okoli 30 ponudb

Dobili so kar nekaj ponudb za distributerstvo, tudi povpraševanj s strani trgovin. Po besedah Rodele skupno, tako med in po kampanji, okoli 30. »Začeli smo se dogovarjati in videli bomo, koliko je pravzaprav resnih ponudb,« dodaja.

Ekipa je doseg zastavljenega cilja na Kickstarterju proslavila (Vir slike: Facebook/Tok tok).

Po dveh dneh so začeli prodajati Troblo in naredili korenite spremembe

Cilj so dosegli v dveh dneh, nato pa se je začelo trdo delo, saj kar naenkrat niso več le prosili za pomoč pri doseganju cilja, temveč so Troblo začeli tudi dejansko prodajati, pojasnjuje. V ta namen so spremenili način komuniciranja in predstavitev kampanje, ko so pisali medijem, blogerjem in širili svoj glas po družbenih omrežjih.

Težave z odpiranjem podjetja in obrtnikom

Ekipa, ki je pridobila skoraj 60 tisoč dolarjev za svojo kampanjo, pa je ob začetku proizvodnje naletela na zanimivo težavo: z odpiranjem podjetja. »Ko smo se predhodno pozanimali, so nam rekli, da ga lahko odpremo v enem dnevu. To je res, a nato je potrebno na registracijo počakati vsaj še en teden ali več,« v smehu razloži. Težav s tem ni bilo konec. Novo oviro je predstavljal obrtnik, s katerim so imeli sklenjen dogovor, da jim bo izdelal kose za Troble, ki jih nato sami zlepijo :»Zaradi velikih zamud, neizpolnjenih obljub in čudnih situacij smo bili prisiljeni poiskati novega obrtnika, kar je produkcijo zamaknilo vsaj za en mesec dni.«

Prve Troble v naslednjih tednih

»Po naših izračunih bi jih morali izdelati okoli 50 na dan, če imamo predhodno pripravljene vse komponente, od sestavnih delov pa do magnetov,« razloži potek dela. Prve Troble bodo začele nastajati v teh dneh, načrtujejo pa, da bodo prvih 100 Trobel poslali do konca julija, v avgustu pa še preostale.

Letos bo leto Troble

Podjetniška ekipa, ki jo poleg Rodele sestavljata še Andrej Koruza in Martin Šoštarič, je prepričana, da bo letošnje leto v znamenju Troble: »Prodajali jo bomo prek naše spletne strani in partnerskih spletnih trgovin, kot sta Slovenika in TockNock. Želimo biti prisotni tudi v slovenskih trgovinah, specializiranih za dizajn, kot so Ika, Brands of Friends, MAO in druge. Predvsem pa bo naš trg tujina, nekaj dogovorov imamo že v teku.« Rodela pa razkrije še željo ekipe, da se na Kickstarter podajo še enkrat. »Imamo že nekaj idej, ki si jih podajamo, a pravzaprav nimamo še dovolj časa, da bi se jih resno lotili,« pravi Rodela.

Oznake:, , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje