Trženjski načrt za prisotnost na družbenih omrežjih

Natančen načrt, osredotočen na cilje in namenjen trženju na družbenih omrežjih je ravno tako pomemben kot dober poslovni načrt. Prav zato vam predstavljamo deset vprašanj, ki si jih morate zastaviti pri izdelavi trženjskega načrta za aktivnosti na družbenih omrežjih.
Trženjski načrt za prisotnost na družbenih omrežjih

Trženjski načrt za prisotnost na družbenih omrežjih. (Vir slike: sxc.hu)

Da boste lahko privabili ljudi na vaš profil in jih spremenili v stranke, boste morali izdelati jasen in učinkovit zemljevid strategije trženja na družbenih omrežjih. V nadaljevanju vam predstavljamo 10 vprašanj, ki vam bodo pri izdelavi trženjskega načrta v veliko pomoč.

1. Kaj želim doseči s pomočjo družbenih omrežij?

Pomembno vprašanje se nanaša na cilje, ki jih želimo doseči s trženjem preko družbenih omrežij. To pa je odvisno od vašega posla. Vaš cilj je lahko pridobitev prepoznavnosti blagovne znamke, neposredna komunikacija s strankami ali pa promocija specifičnih izdelkov ali storitev.

2. Kdo bo ustvaril in vzdrževal vse profile mojega podjetja?

Če imate majhno podjetje z zgolj nekaj zaposlenimi, vam priporočamo, da nalogo delegirate enemu izmed zaposlenih. Dobro je, da ima le-ta izkušnje z marketinškimi kampanjami na družbenih omrežjih. Če imate večje podjetje, to nalogo lahko prepustite enemu članu marketinške ekipe ali najamete svetovalca za komuniciranje preko družbenih omrežij.

3. Naj bo moje podjetje prisotno na vseh popularnih družbenih omrežjih?

Za začetek vam priporočamo zgolj en blog in prisotnost na enem izmed družbenih omrežij – vsaj prvih nekaj mesecev. Kako se boste odločili za tisto pravo? S pomočjo anketnega vprašalnika se pozanimajte, na katerih družbenih omrežjih se vaše stranke zadržujejo največ.

4. Katera družbena omrežja so najbolj primerna za majhna podjetja?

Ne glede na to, kako veliko je vaše podjetje, s Facebookom in Twitterjem boste težko zgrešili. Prav tako je zelo pomemben Google+, saj boste z njegovo pomočjo pristali na višjem mestu v brskalniku.

Če poslujete s podjetji (B2B), potem morate biti prisotni na LinkedIn in Slideshare, v kolikor pa poslujete s končnimi uporabniki (B2C), potem sta za vas primerna Facebook in Pinterest.

5. Kako pogosto naj objavljam novo vsebino?

Najboljše je, da vsebino objavljate od dva do petkrat na dan, saj ljudje obiskujejo družbena omrežja ob različnem času.

6. Kakšne vsebine naj objavljam na posameznih družbenih omrežjih?

Nekatere vrste vsebin enostavno bolje delujejo na določenih družbenih omrežjih. Na primer, Facebook, Pinterest, Google+ in Instagram se zelo vizualna omrežja, zato na njih objavljajte čudovite fotografije vaših izdelkov, fotografije z dogodkov in morda kakšno fotografijo vaših zaposlenih pri delu ali kakšno drugo fotografijo iz zakulisja. Na Facebooku so dobro sprejeta objavljanje statusov in vprašanja.

Na Twitterju morate poiskati ravno pravšnje razmerje med objavljanjem lastnih vsebin (tweeting) in med posredovanjem vsebin ostalih (retweeting). LinkedIn pa je najbolj primeren za objavljanje poslovnih novic, nasvetov za večjo produktivnost in dobrih člankov.

7. Naj izkoristim družbena omrežja za pomoč strankam?

Družbena omrežja hitro postajajo običajen način komunikacije med uporabniki in podjetji. Omrežja kot so Facebook, Twitter, Google+ in podobna lahko brez težav uporabite za takojšnji odziv na vprašanja in probleme vaših strank.

8. Kako lahko spremenim oboževalce in sledilce z družbenih omrežij v stranke?

Na žalost ni recepta, kako oboževalce in sledilce spremenimo v stranke, kljub temu pa nekatere taktike delujejo bolje od drugih. Na primer, Facebook oglaševanje predstavlja poceni in preprost način, kako lahko povečate vašo bazo oboževalcev. Nato pa je vaša naloga, da pridobljene kontakte spremenite v stranke.

9. Kako lahko izmerim uspešnost trženjskih naporov na družbenih omrežjih?

Zelo pomembno je, da neprestano sledite rezultatom, ki jih prinese trženje na družbenih omrežjih zato, da boste vedeli katere taktike so učinkovite in katere ne.

Nekatera družbena omrežja ponujajo lastne podatke. Na primer, Facebook administratorju strani ponuja brezplačen ogled podatkov, ki vam bodo povedali, koliko ljudi se odziva na vaše objave. Podoben dostop do analitičnih podatkov za strani podjetij ponuja tudi LinkedIn.

Uporabite lahko tudi Google Analytics, da boste dobili informacije o tem, kako učinkovite so vaše marketinške kampanje na družbenih omrežjih. Če boste na družbenih omrežjih zasledili aktivna priporočila vaše spletne strani, potem vaš trud ni bil zaman.

10. Katera je največja napaka, ki se ji moram izogniti?

Največja napaka, ki jo lahko naredite je, da nimate izoblikovanega trženjskega načrta za komuniciranje preko družbenih omrežij. Priporočamo vam, da si ga ustvarite in se ga potem tudi držite.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje