
Nova linija izdelkov za športnike.
Marsikateri športnik se je pritoževal glede dejstva, da je industrija kozmetičnih izdelkov na njih pozabila, zato pa je zanje poskrbel 33-letni podjetnik Josh Shaw. To je že njegov tretji večji projekt, za katerega trdi, da je z njim izkoristil zelo veliko tržno nišo.
Pred kratkim je njegova linija izdelkov namenjenim športnikom, že dosegla nekatere športne trgovine in trenutno obsega kremo za sončenje, zaščito za ustnice, gel za noge in podobne izdelke.
Ideje pa se ni domislil Shaw sam, ampak mu jo je predlagal ultravzdržljivostni atlet Charlie Engle, ki je med 111-dnevnim tekom po puščavi pomislil, da to vsekakor ni dobro za njegovo kožo. Tako je prišel do Josha in mu predal idejo, ta pa jo je učinkovito izkoristil.
Medtem, ko sta tako športna industrija, kot tudi industrija za nego kože sami po sebi že nasičeni, je bila poteza Shawa, ki je združil obe, prava pot k odkritju nove “zlate jame”.
Vir: NyDailyNews