Umetnost prvih vtisov

Prvi vtis v poslu šteje. (Slika: http://torontospeeddate.com)

Umetnost prvih vtisov

Ste že kdaj slišali za izraz "hitrostne zmenkarije"? Gre za enega izmed novejših trendov za samske ljudi v velemestih, ki jim močno primanjkuje časa. Množica mladih nadobudnih podjetnikov se je zbrala in izkoristila prednosti manije. Začeli so ustanavljati podjetja z opisnimi imeni kot so na primer "8 minutne zmenkarije", "hitri zmenki", PreDate in podobno.
Umetnost prvih vtisov

Prvi vtis v poslu šteje. (Slika: http://torontospeeddate.com)

Po besedah PreDate so hitrostne zmenkarije zabaven in učinkovit način za zaposlene samske profesionalce, da se med seboj spoznajo. Druge ljudi v vaši starostni in interesni skupini boste spoznali na podlagi šest minutnih zmenkov na štiri oči v privatnem delu lokalne mondene restavracije. Tako lahko pobližje spoznate kar 12 ali več oseb v eni noči.  

Res impresivno. Naredite dober vtis v tistih prvih šestih minutah ali pa je zveze konec. To je veliko pritiska. In celo šest minut je lahko dvakrat preveč. Po besedah profesorja za komunikacije, Michaela Sunnafranka, so ljudje nagnjeni k delanju zaključkov o neki osebi že v roku treh minut, po tem, ko so jo spoznali. Raziskovalci univerze Carleton trdijo, da ljudje za zaznavanje všečnih in motečih stvari pri drugi osebi potrebujejo zgolj dvajsetinko sekunde. To pa je izredno hitro. 

Preverjanje oglasov

Seveda lahko debatiramo o tem, ali je to slaba ali dobra stvar. Vsi smo že ocenili druge na podlagi prvih vtisov, ki so se kasneje izkazali za napačne. In ni težko najti zgodb o ljudeh, ki so sprejeli usodne odločitve na podlagi ljubezni na prvi pogled, ki so jih kasneje obžalovali. A ne glede na to, ali bi se nekdo moral ravnati po prvem vtisu ali ne, to ne spremeni dejstva, da ti prvi vtisi obstajajo, in so vplivni. Enako kot pri človeških odnosih, pa je tudi pri oglaševanju.

Julie Roehm, nova višja podpredsednica marketinga in komunikacij pri Wal-Mart-u in bivša prodajalka avtomobilov leta pri Chryslerju to priznava: “Če vas lahko pripravim, da si ogledate naš del na TV-ju in vas lahko nasmeji in imate zaradi njega dobre občutke o naši znamki, potem sem opravila svoje delo na televiziji. ” Dobro razume vlogo prvih vtisov.    

Dedni oglas

Na žalost je mnogi oglaševalcev ne. So kot moški, ki gredo na hitri zmenek in pričakujejo, da se bodo zaročili v šestih minutah. Ne le, da se to ne bo zgodilo. Če bodo pristopili preveč trdo, si bodo uničili celo možnosti za drugi zmenek. Če povedano prenesemo v poslovne vode, ne morete pogosto začeti in končati s prodajo na enem samem srečanju.  

Dober marketinški načrt vključuje mešanico taktik, ki so oblikovane s specifičnim namenom. Nekateri pristopi so oblikovani preprosto zato, da naredijo dober prvi vtis, drugi, da zagotovijo več informacij in nekateri, da vprašamo za naročilo. A proces se mora razkriti v času in na način, zaradi katerega se bo tarča počutila udobno. Chrysler je to vsekakor razumel. Prav tako kot Tiffany. Tiffany je oglaševalec v časopisu New York Times že od 1920-ih in tekom let so si prilastili 10 x 20 cm pozicijo na strani 3. Seveda v oglasu ponavadi oglašujejo izdelek, a gre bolj za tradicijo kot za čisto prodajo.

Obstajajo čas za odprtje prodaje, čas za negovanje odnosa in čas, ko vprašate za naročilo. Najboljši oglaševalci to razumejo in ne pričakujejo od vsakega oglasa, da izvedejo vsako funkcijo. Pravzaprav najboljši oglaševalci usmerjajo vso svojo energijo v negovanje odnosov in verjamejo v to, da bodo perspektivni potrošniki, ki imajo radi in spoštujejo njihove znamke, z njimi pripravljeni zapraviti svoj čas in denar. Bodite pozorni na prve vtise, ki jih povzročajo vaši oglasi. Ne zahtevajte od njih, da naredijo preveč. Premislite o nekaj subtilnosti. V vsakem koraku pa naredite korak nazaj in ocenite sporočilo, ki ga pošiljate. 

 

Vir: Businessweek

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki