Upadanje popularnosti radia

Radio izgublja vse več poslušalcev.

Upadanje popularnosti radia

V zadnjih desetih letih je povprečna poslušanost radia v ZDA upadla za 14 odstotkov. K temu najbolj pripomorejo najstniki ter neskončna ponudba glasbe na vseh medijskih aparatih.
Upadanje popularnosti radia

Radio izgublja vse več poslušalcev.

Raziskava je bila narejena pri Edison Media Research s pomočjo radijskega svetovalca Larrya Rosina. Poleg najstnikov, ki vse manj poslušajo radio, je opazna tudi razlika med diplomanti in tistimi, ki nimajo visoke izobrazbe. Slednji se veliko bolj poslužujejo tega medija. V zadnjem desetletju diplomanti med 25. in 54. letom, ki predstavljajo največji del populacije, opuščajo poslušanje radia osemkrat hitreje kot tisti brez diplome. Prvi ga poslušajo 15 ur in 45 minut na teden, tisti brez diplome pa 21 ur in 15 minut tedensko.

Rosin pravi da je to v naravi dela, ki ga ljudje opravljajo. Tisti, ki niso diplomirali ponavadi delajo v službah, ki jim omogočajo poslušanje radia. Kot poseben primer navaja poklic diplomiranega profesorja, za katerega je poslušanje radia popolnoma nemogoče med opravljanjem službene funkcije.

Vir: The New York Times

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki