Uporaba emojev v marketingu narasla za skoraj 600 odstotkov!

Emoji, čustveni simboli, imajo tudi svoj dan – 17. julij (Vir slike: YouTube).

Uporaba emojev v marketingu narasla za skoraj 600 odstotkov!

Čustveni simboli, ki jih poznamo tudi pod besedo emoji in jih uporabljamo v elektronskih in SMS-sporočil ter na družabnih omrežjih, postajajo vse bolj priljubljeni tudi v marketinških kampanjah. Da je navdušenje nad temi simboli resnično veliko, kaže tudi svetovni dan emojev. Ta je bil 17. julija.
Uporaba emojev v marketingu narasla za skoraj 600 odstotkov!

Emoji, čustveni simboli, imajo tudi svoj dan – 17. julij (Vir slike: YouTube).

Emoji podjetjem, ki se želijo povezati z mlajšo populacijo, predstavlja poseben, pravzaprav moderen način povezovanja. Marketinški oddelki vse bolj pozorno spremljajo nove emoje, ki bi jih lahko umestili v svojo vsebino.

Vzpon t.i. emoji marketinga je viden: število kampanj, ki vsebujejo emoje, je v zadnjih 12 mesecih naraslo za 557 odstotkov, ugotavlja podjetje Appboy. Zgolj zadnji mesec je bilo v sporočilih uporabljenih več kot 700 milijonov emojev – v začetku letošnjega leta pa 400 milijonov.

Zakaj so emoji pomembni za spletnega uporabnika?

Spletna populacija prek emojev lahko izraža svoja čustva.

Emoje uporablja devet od desetih spletnih uporabnikov.

Vsak dan se pošlje šest milijard sporočil, ki vsebuje emoje.

Zakaj so emoji pomembni za blagovne znamke in podjetja?

Od januarja lani je uporaba emojev s strani podjetij zrasla za 777 odstotkov.

Oglasi, ki vsebujejo emoje, imajo za 20-krat višje razmerje med prikazi in kliki (CTR).

Kampanje, ki vsebujejo emoje, torej čustveno komponento, so dvakrat bolj uspešne kot tiste, ki je nimajo.

Tudi spletni uporabniki se nanje drugače odzovejo: osem od desetih jih meni, da so oglasi z emoji pomembni, sedem od desetih jih meni, da so izobraževalne narave, podobno velika skupina meni, da so takšni oglasi drugačni. In prav zato je uspeh podjetja z njihovo pomočjo večji.

Polovica spletnih uporabnikov dobi s strani podjetja, ki uporablja emoje, pozitiven vtis. Takšna podjetja se jim zdijo zabavna, to so tista podjetja, s katerimi se lahko povežejo.

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki