Uporabniki Gmaila, pomagajte nam!
Gmail z novimi zavihki
Osnovni zavihki, ki jih je Google uvedel so:
- glavno (primary),
- družabno (social),
- promocije (promotions).
Zavihek glavno se prikaže ob vpisu v Gmail, zavihka družabno ter promocije pa je potrebno vsakič znova odpreti posebej, kar v praksi pomeni, da so sporočila v teh dveh mapah nekoliko manj opazna. Opazili smo, da naše tedenske vsebinske e-novice občasno končajo v zavihku promocije, čeprav so vsebinske narave. To posledično pomeni, da je odstotek odprtih sporočil nižji, kot je bil nekoč.
Na Googlove algoritme se lahko vpliva
Googlovi algoritmi delujejo na podlagi spremljanja navad uporabnikov. To pomeni, da se prilagajajo dejanjem uporabnika.
Primer: če dovolj velik odstotek prejemnikov sporočil objavo označi kot “spam”, potem sporočilo roma v “spam” mapo pri večini uporabnikov. In obratno. Če dovolj velik odstotek uporabnikov sporočilo premakne iz mape “spam” v mapo prejeto, sporočilo ne gre več v “spam” folder.
Kako nam lahko pomagate?
Gre za čisto statistiko. Če nas bo dovolj uporabnikov sporočilo iz zavihka promocije premaknilo v zavihek glavno, imamo veliko možnosti, da se glavnina sporočil iz naših e-naslovov premakne v zavihek glavno, kar pomeni večjo opaznost ter posledično večji delež odprtih sporočil.
Kaj je potrebno storiti: če naših e-novic še ne prejemate v zavihek glavno, potem jih zelo verjetno najdete v zavihku promocije (promotions). Kliknite nanj z miško (zadržite levi gumb) in ga enostavno povlecite v zavihek glavno (primary). Od sedaj naprej bi morali večino naših sporočil prejemati v zavihek glavno.
V določenih primerih se lahko zgodi, da vas bo Gmail po tem dejanju vprašal, če želite vsa sporočila pošiljatelja Zavod mladi podjetnik sprejemati v mapo glavno. Kliknite da.
Za lažjo ponazoritev celotnega postopka si oglejte spodnji video:
Vsem, ki ste nam pripravljeni pomagati, se lepo zahvaljujemo,
Ekipa Zavoda mladi podjetnik