Uspešno praznično oglaševanje

Vprašanje, ali se raje osredotočiti na oglaševanje preko socialnih medijev ali preko elektronske pošte, ne obstaja več. Dejstvo je, da sta za uspešno marketinško strategijo in stik s strankami pomembna oba spletna dejavnika!
Uspešno praznično oglaševanje

Uspešno praznično oglaševanje (slika: Sxc.hu)

Če se vaša ponudba navezuje na praznični čas, je zelo pomembno, da z uporabo primernih orodij ob ravno pravem času vzpostavite stik z ustreznim občinstvom.

Kako torej pritegniti pozornost kupcev na trgu, kjer je konkurenca izredno močna? Za majhna podjetja z omejenim proračunom je razvoj socialnih medijev postal pravi blagoslov. Razširil se je krog prejemnikov ponudbe, ki se je prej razširjala samo preko elektronske pošte na točno določene naslove. Širši krog ljudi in lažja deljivost ponudb sta sprožila masovne priložnosti za uspeh dobrih idej.

Če se še vedno sprašujete, kako razširiti vaš glas, vam tokrat ponujamo koristne nasvete.

Pazite na vsebino

Vaši sledilci in prejemniki elektronske pošte bodo vašo vsebino delili z drugimi le v primeru, če se jim bo zdela izvirna, zanimiva in ugodna. Tarčni skupini pokažite, da upoštevate njihove predloge in se trudite izboljšati njihovo življenje. Ljudje, še zlasti v času praznikov, iščejo boljšo ponudbo, pametnejše darilo, izvirnejšo idejo ali kupon, ki jim omogoča prihranitev denarja.

Naj bo vaša ponudba lahko deljiva

Vaš cilj je neprestano ohranjati pozornost strank in jih spodbuditi, da vaše ponudbe komentirajo in delijo s prijatelji. S takim načinom dela si boste zagotovili vedno večje število ljudi, ki bodo slišali za vašo ugodnosti. Poskrbite, da bo ikona za delitev ponudbe na vidnem mestu vašega sporočila, da jo bralec lahko nemoteno posreduje dlje. Vaši prispevki na Twitterju naj bodo kratki, a izvirni!

Prilagodite svoje sporočilo

Različna orodja vam omogočajo lažjo delitev vsebin preko vseh socialnih medijev. Ob tem nikakor ne smete dovoliti, da bi vsebine postale avtomatizirane, saj bi tako izgubili oseben odnos. Spoznajte svoj krog sledilcev in ustvarite sporočilo za vsako socialno omrežje posebej. Povezave posredujte preko Twitter-ja, Facebook-a ali Linkedln-a oziroma preko vseh spletnih socialnih strani, kjer vaša tarčna skupina preživlja svoj čas.

Vključite elektronske naslove

Počitnice in prazniki so idealen čas za razširitev seznama elektronskih naslovov, saj imajo ljudje več časa za brskanje po straneh, ki jih v običajnem delavnem tednu ne bi prebirali. Ne pozabite pripeti povezav za vašo spletno stran na vse strani socialnih medijev, preko katerih posredujete vaše storitve ali ponudbe. Dodajte tudi dobro vidno povezavo za vključitev na seznam naslovov elektronskih naslovov, preko katere se bo stranka sama odločila za prejemanje obvestil in ponudb. Prav tako pa lahko spodbudite bralce, da vam sami pošljejo elektronski naslov za vključitev v vašo listo.

Sodelujte v pogovorih in navdihnite nove vsebine

Ko objavite določeno stvar na spletnih straneh socialnih medijev, bodite pozorni na pogovore in odzive. Poskrbite, da se o vas govori in glejte, da boste nasvete strank izkoristili sebi v prid. Uporabite ideje, mnenja in predloge za polnejšo vsebino prihodnjih elektronskih ponudb, ki jih bodo potrošniki delili s še večjim veseljem.

Preverite vaše stanje

Preverite, koliko ljudi je vašo kampanjo posredovalo naprej. Zabeležite si, kaj je učinkovalo na ljudi in kaj ne, da boste naslednje leto lahko še učinkovitejši, ko se boste učili iz lastnih napak.

Socialni mediji dajejo elektronski pošti še večjo moč in doseg. Kombinacija obeh pa vam omogoča večjo predanost strankam, ki jih hkrati navdihujete in spodbujate, da vaše vsebine delijo naprej in tako oglašujejo namesto vas.

Vir: Entrepreneur

Oznake:,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje