Majhna podjetja naj ne ignorirajo team buildinga

Velike korporacije so že zdavnaj ugotovile, da je pametno težko investirati v programe za vodenje in team building, vključno s seminarji, športom, z debatami ter zunanjimi aktivnostmi. Nekateri kljub vsemu uberejo bolj vojaške poti in uporabijo stresne in izzivalne situacije, da bi izboljšali svojo delovno silo. Večina prej omenjenih aktivnosti je tako učinkovitih, da jim vsa večja podjetja zadnja desetletja namenjajo vse več pozornosti in zanje namenijo vse več denarja iz proračuna.
Majhna podjetja naj ne ignorirajo team buildinga

Ekipa (slika: smallbizbee)

Majhna podjetja, ki imajo manjše število zaposlenih, vidijo več razlogov, zakaj se jim ti programi zdijo nepomembni ali ekstravagantni. Zdi se, da vzamejo veliko časa in denarja za organizacijo in brez ustreznega izurjenega osebja, ki bi načrtovalo program in nadzorovalo rezultate, so ugodnosti za podjetje morda manjše kot je bilo sprva pričakovano.

Manjša podjetja se prav tako bolj nagibajo k precej bolj osebnim odnosom med zaposlenimi in med samim vodstvom. Team building tako na prvi pogled ni tako nujen kot pri podjetjih z mnogo več zaposlenimi. Velika večina manjših podjetij je običajno manj zaskrbljenih nad “ocenami” osebja, saj managerji verjamejo, da svoje delavce dovolj poznajo ali pa struktura podjetja ne dovoljuje enakih priložnosti napredovanja kot jih na primer lahko večja piramidno organizirana podjetja.

Preprosto ni res, da majhna podjetja ne bi imela koristi. Vsa uspešna podjetja, ne glede na njihovo velikost, morajo redno vrednotiti osebje, majhna podjetja še toliko bolj, saj se uradno vrednotenje redko izvede. Samo s povečanim znanjem o vaših uslužbencih, ki ga lahko pridobite s pomočjo teh programov, lahko njihove sposobnosti in talente pravilno uporabite. Pomembno je povečano razumevanje dinamike znotraj majhne firme. Zgolj en izmed treh ali štirih ljudi lahko naredi opazne razlike pri produktivnosti, zadovoljstvu s službo in inovacijah.

Eden izmed glavnih razlogov, da se majhna podjetja redko poslužujejo teh programov, je seveda denar, tako vsaj navajajo managerji in izvršilni direktorji. Toda, zgolj nekaj časa boste zapravili za raziskave in ideje, kako z malo stroški pripraviti enak ali podoben program, ki bo vreden svojega časa in bo zabaven ter koristen. Na primer, ena izmed najbolj očitnih opcij je ura paintballa ali airsofta. Idealno za majhne ekipe in če vam primanjkuje mož, lahko vključite še družino in prijatelje. Večina športnih iger lahko enako dobro služi svojemu namenu, a bodite pozorni, da bodo tudi manj fizično pripravljeni uslužbenci lahko vključeni. Skrb predstavlja varnost, a pametno načrtovanje in poenostavljanje bosta zmanjšala tveganja. Osnoven lov za zakladom ali tekmovanje v poslovnih idejah sta lahko zelo koristna. Vsekakor pa verjamemo, da si boste kot direktor ali manager zamislili kup uporabnih idej, ki bodo poceni in efektivne.

Osebje majhnega podjetja lahko v teh vrstah aktivnosti predvsem uživa, brez da bi bili pod pritiskom, da jih nekdo ves čas opazuje in ocenjuje kot je to v navadi pri večjih korporacijah.

Nihče izmed izkušenejših managerjev ne bo oporekal koristim, ki jih prinaša team building, saj se bo dobra volja prenesla tudi na delovno mesto. Delovno okolje bo bolj prijetno in produktivno, prav tako pa boste bolje spoznali vašo ekipo, oni pa bodo videli vašo boljšo stran.

 

Vir: Smallbizbee

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje