
V dveh letih iz 1500 dolarjev ustvarila večmilijonsko podjetje (Slika: marketingzen.com)
Podjetniška pot Shame Kabani se je začela že na fakulteti: na Univerzi v Teksasu je magistrirala iz Twitterja, ko je ta imel le 2000 uporabnikov – danes ima Twitter prek 175 milijonov rednih uporabnikov.
Kabani se poleg podjetništva ukvarja tudi z drugimi projekti: vodi spletno oddajo o tehnologiji, predava mladim podjetnikom, leta 2010 pa je napisala knjigo The Zen of Social Media Marketing: An Easier Way to Build Credibility, Generate Buzz and Increase Revenue, ki je na četrtem mestu najbolje prodajanih knjig s področja marketinga na Amazonu.
Kabani je sprva želela ustanoviti svetovalno podjetje, ki bi se ukvarjalo z oblikovanjem celostnih podob in prodajnih strategij, a je kmalu ugotovila, da si stranke želijo predvsem podjetje z lastnimi idejami. Naučila se je tudi, da socialna omrežja nudijo odlične priložnosti za trženje spletnih podjetij in izboljševanje optimizacije spletnih strani.
V le dveh letih obratovanja je njeno podjetje s 30 zaposlenimi doseglo vrednost več milijonov dolarjev, na letni ravni pa dosega kar 400 odstotno rast. Kabani pričakuje, da bo do leta 2014 njeno podjetje vredno več sto milijonov.
Vir: Business Insider