
Poiščite nove prodajne poti, partnerstva ali nove proizvode.
Potrebno bo poiskati nove prodajne poti, se povezovati v partnerstva in ponujati drugačne proizvode ali storitve. Strokovnjaki svetujejo majhnim podjetjem, da preučijo sedanje poslovanje in se osredotočijo na tiste stvari, ki v trenutnih razmerah delujejo.
Za vzor si lahko vzamete nekatera podjetja, ki so že začela uvajati spremembe. Stone Hearth Pizza, Bostonska veriga picerij, ki ponuja organske pice, se je času primerno odločila, da bo ponujala svoje izdelke tudi v trgovinah, saj se ljudje zaradi varčevanja vse manj odločajo za obisk restavracij, povečuje pa se nakupovanje v trgovinah. Ugotovili so tudi, da je cenejša priprava pice za prodajo v supermarketu kot njihova prodaja v restavraciji.
Nekatera druga podjetja so se odločila za razširitev storitev za večje zadovljstvo strank. V Chicago Conservation centru, ki se ukvarja z umetnostjo in starinskim pohištvom so se odločili, da strankam vsak mesec pošljejo email z informacijami povezanimi z umetnostjo. Poleg tega ponujajo tudi brezplačno umetniško svetovanje in predavanja. Upajo, da bodo z novimi storitvami povečali zaupanje strank in pritegnili nove.
Nekatera manjša podjetja pa se odločajo za nižje cene in strateška partnerstva. Podjetje Parties that cook, ki se ukvarja s kuharskimi zabavami za spodbujanje teamskega duha v podjetjih, je zaradi manjšega povpraševanja po njihovih storitvah tako prilagodilo ponudbo in znižalo ceno za skoraj polovico ter se začelo povezovati z drugimi prehrambenimi podjetji.
Vir: WallStreetJournal