V Sloveniji je lahko računovodja skoraj vsak

Večina gospodarskih subjektov v Sloveniji pripravo letnih poročil zaupa računovodskim servisom. Pri tem pa se navadno ne zavedajo, da računovodske dejavnosti pri nas ne ureja nobena zakonodaja in jo lahko opravlja skoraj vsakdo.
V Sloveniji je lahko računovodja skoraj vsak

Komu ste vodenje vaših računov zaupali vi? (Vir: wordpress.com)

Gospodarski in davčni predpisi ne določajo nikakršnih pogojev za odprtje računovodskega servisa, tako da lahko računovodja postane vsak, saj predpisi ne zahtevajo niti osnovne izobrazbe. Vseeno pa so za sestavo letnih poročil odgovorni podjetniki sami, ki jih tako lahko napačna izbira računovodskega servisa drago stane.

Presoja kakovosti računovodskih poročil je predvsem v rokah Davčne uprave RS, ki z inšpekcijskimi davčnimi pregledi ugotavlja morebitne pomanjkljivosti in skladno z odkritimi nepravilnostmi gospodarskemu subjektu predpiše ustrezno kazen. Oceno kakovosti lahko v primeru gospodarskih družb poda tudi revizor, medtem ko v Agenciji za javnopravne evidence in storitve (AJPES) nimajo nobenih pooblastil za oceno kakovosti poročil.

V Sloveniji dejavnost računovodstva, knjigovodstva, revizije in davčnega svetovanja opravlja približno 2000 podjetij, od katerij je samo 733 računovoskih servisov vključenih v Zbornico računovodskih servisov. Slovenija se torej na tem področju ne more kosati z večino evropskih držav, kjer je računovodstvo regulirano. Vseeno pa bi se lahko zgledovali po anglosaških državah in pristojnost nad presojo kakovosti poročil dodelili novonastali Agenciji za nadzor nad revidiranjem.

 

Vir: Dnevnik

Oznake: ,
Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

13.12.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje