V Yahooju se dogajajo velike spremembe

Bodo spremembe dovolj učinkovite?

V Yahooju se dogajajo velike spremembe

Direktorica Carol Bartz se je resno lotila reorganizacije podjetja in prejšnji teden predstavila načrt, ki bo po njenem mnenju pomagal Yahooju prebroditi vse dosedanje težave.
V Yahooju se dogajajo velike spremembe

Bodo spremembe dovolj učinkovite?

Yahoo je v zadnjem času doživel kar nekaj padcev, zelo velik problem pa je padec vrednosti podjetja, saj je vrednost delnic padla je iz 19 dolarjev na manj kot 13 dolarjev. Kljub temu se pri Yahooju trudijo »prepričati« Wall Street, da kljub zavrnitvi Microsoftove ponudbe ostajajo v igri in imajo solidno strategijo za rast. Glavna prioriteta novega načrta direktorice Carol Bartz je povečanje vrednosti podjetja in njegova oživitev. 

Carol Bartz je mesto direktorice zasedla pred šestimi tedni, ko je nadomestila so-ustanovitelja Jerry Yanga in z novim načrtom upa, da si bo lahko Yahoo čimhitreje opomogel in se znova osredotočil na potrošnika. Med drugim z novim načrtom želi poenostaviti Yahoojevo vodstveno strukturo, tako da bodo vse Yahoojeve številne tehnologije in produkti združeni v eno entiteto pod vodstvom Ari Balogha. Poleg tega se bo zmanjšalo število svetovnih regij, prejšnje štiri bosta nadomestili dve, in sicer Severna Amerika in mednarodna regija. Hilary Schneider ostaja na svojem mestu kot vodja za Severno Ameriko, išče se vodja za mednarodno področje. Pri Yahooju poudarjajo, da je mednarodna rast za njih zelo pomembna, saj so se pretirano oprli na posel v ZDA.

Cilj reorganizacije je z večjo hitrostjo in učinkovitostjo omogočiti najboljšo možno potrošniško in oglaševalsko izkušnjo.
Investitorji pa se med tem sprašujejo, kakšna bo usoda Yahoojevega internetnega iskalnega posla, ki močno zaostaja za Googlom. Že nekaj časa se pojavljajo špekulacije o prodaji iskalnega posla Microsoftu ali povezavi s tekmecem AOL, glede na to, da je partnerstvo z Googlom splavalo po vodi. V sredo je vodja finančne službe pri Yahooju, Jorgensen, na investitorski konferenci izjavil, da Yahoo ne nasprotuje prodaji ali partnerstvu kar se tiče iskalnega posla. Tako mnogi spet namigujejo na možnost partnerstva z Microsoftom. Možnosti pa ni zavrnil niti Microsoftov Steve Ballmer, ki bi nedvomno rad z vsemi sredstvi prehitel tekmeca Google.

Reorganizacija bo prinesla tudi kar nekaj kadrovskih sprememb, saj Yahoo zapuščata Jorgensen in vodja skupine Connected Life Marco Boerries, na novo pa se bo podjetju pridružila Elisa Steele, kot vodja trženja. 

Vir: Reuters

© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki