
Mlada podjetnika Luka Železnik in Dejan Kobal sta blagovno znamko Kingsbox ustanovila že v času študija. Začela sta že leta 2015 in to kar v domači garaži. Denar, privarčevan od študentskega dela sta vložila v podjetje in se popolnoma posvetila podjetništvu. V preteklih letih je podjetje zraslo iz dveh na 22 zaposlenih , kar je velik uspeh, hkrati pa so se vseskozi soočali z izzivom, kako v svojo ekipo pridobiti najboljše kadre, ki so hkrati ljubitelji športna.
Danes, 6 let kasneje, predstavljajo enega izmed vodilnih ponudnikov funkcionalne opreme v Italiji, Nemčiji, Avstriji, Sloveniji, na Hrvaškem, v Turčiji, Združenih Arabskih Emiratih in v Kuvajtu. Lani so prodali skoraj 50 tisoč kosov opreme, pri tem pa izpolnili zadani cilj: vsak mesec so kreirali 9 novih izdelkov, za izdelavo katerih potrebujejo tudi po več mesecev, saj jih skušajo izdelati do popolnosti.
Več kot dve tretjini izdelkov je izdelanih v Sloveniji. Luki in Dejanu je v dobrih dveh letih uspelo brez zunanje investicije priti do milijona evrov prihodkov. Luka v podjetju skrbi za račune, podporo uporabnikom in spletno stran, Dejan pa za družabna omrežja, marketing in razvoj.
Kakšna je njuna zgodba, kako izgleda njuna podjetniška pot danes in kaj je skrivnost do njunega uspeha, sta povedala v interaktivnem online pogovoru z Borutom Borštnikom, direktorjem Zavoda mladi podjetnik.
Na katera vprašanja sta odgovarjala tokrat?
- Zanimali so nas njuni začetki. Kako se je vse skupaj začelo in s kakšnimi ovirami sta se srečevala.
- Kakšen je bil njun preskok iz malega v danes precej veliko podjetje z več zaposlenimi.
- Kakšni bodo njuni prihodki v letu 2020 in kaj je skrivnost tako hitre rasti.
- Kako ste se soočila s COVID situacijo in izjemno rastjo prihodkov v 2020?
- Katere so bile njune največje podjetniške napake?
- Kako se lotevata kadrovanja in delegiranja nalog zaposlenim?
- Kakšni so plani za rast in širitev podjetja v prihodnje?
- Luka in Dejan bosta vsem začetnikom delila koristne nasvete o tem kako se lotiti prvih korakov v svet podjetništva.