
Prednosti najema virtualne pisarne (Vir: Pixabay)
Pri virtualni pisarni gre za to, da podjetnik pri ponudniku najame poslovni naslov. Poslovni naslov mora imeti namreč vsako podjetje. Gre za naslov, na katerem naj bi se poslovanje izvajalo (v pretežni meri). Ker si marsikatero novonastalo podjetje ne more privoščiti najema dragih poslovnih prostorov, je virtualna pisarna odlična alternativa.
Prednosti v primerjavi z najemom poslovnih prostorov
Najem poslovnih prostorov, v katerih podjetje opravlja dejavnost, je seveda v nekaterih primerih neizbežno. Če gre za tip dejavnosti, ki je ne morete opravljati doma in če je za nemoteno poslovanje pomembno, da je skupina zaposlenih v dnevnem neposrednem stiku, potem vam ne preostane drugega, kot da se odločite za najem ali nakup takih prostorov.
Če pa dejavnost opravljate samostojno v sklopu manjše ekipe in sta poslovanje od doma in komunikacija na daljavo povsem možna, potem je najem virtualne pisarne vsekakor prednost za vaše podjetje. Na tak način se boste namreč izognili številnim stroškom. Odpadli bodo stroški najema ali nakupa poslovnih prostorov, izognili se boste stroškom z opremljanjem pisarn, nakupom dodatnega pisarniškega materiala in drugega.
Na začetku poslovanja, ko vam dejavnost še ne prinaša želenih prihodkov, je to odlična izhodiščna točka. Kasneje, ko bo poslovanje podjetja že bolj utečeno in ko se bodo pojavile potrebe po povečanju obsega dejavnosti, se še vedno lahko odločite za najem poslovnih prostorov.
Zagotovite si ugleden poslovni naslov vašega podjetja
Ne glede na to, s katero dejavnostjo se ukvarjate, je podatek o poslovnem naslovu pomemben podatek za stranko, ki se zanima za vaše izdelke ali storitve. Naklonjenost do podjetij, ki se nahajajo v bližini centra večjih mest, je namreč avtomatično večja. Podjetja, ki se nahajajo na ugledni lokaciji, veljajo za bolj zaupanja vredna. Glede na to, da danes lahko praktično vse podatke o želenem podjetju dobimo na internetu, je vsekakor pametno premisliti o tem, kakšen prvi vtis želite narediti na potencialnega kupca.
Če nameravate poslovanje izvajati na odročni lokaciji, si najbrž ne želite, da bi to odvračalo stranke. Prav zato je v tem primeru odločitev za virtualno pisarno rešitev, ki vašemu podjetju povzdigne ugled in izboljša možnosti za uspešno poslovanje.
Za podjetnike, ki od lastnikov ne dobijo dovoljenja za opravljanje dejavnosti
Če ste ugotovili, da vam poslovanje na domačem naslovu prinaša številne prednosti in si želite kot poslovni naslov navesti kar tega, se lahko stvar zaplete. Če namreč niste lastnik nepremičnine ali stanovanja, kjer živite, boste morali ob registraciji podjetja priložiti še dovoljenje lastnika, iz katerega je razvidno, da vam ta dovoljuje opravljanje dejavnosti na želenem naslovu. Nekateri lastniki iz določenih razlogov tega ne odobravajo in možno je, da dovoljenja ne boste pridobili.
Kaj torej narediti, da bi še vedno lahko poslovali od doma, hkrati pa bi si priskrbeli poslovni naslov, na katerega bi lahko registrirali podjetje? Storitev virtualna pisarna vam omogoča, da zgolj za nekaj deset evrov na mesec pridobite poslovni naslov na izbrani lokaciji. Poslujete pa lahko še vedno od doma.
Ohranite zasebnost na vašem domačem naslovu
Tudi če ste lastnik stanovanja ali nepremičnine, kjer boste opravljali dejavnost, ali pa nimate težav s tem, da dovoljenje od lastnika pridobite, se lahko navedba domačega naslova kot hkrati poslovnega ne izkaže za najboljšo možnost.
Vedeti morate, da bo naslov vašega podjetja objavljen na internetu in da bodo do njega lahko dostopali vsi. To pa pomeni, da je posledično lahko ogroženo vaše zasebno življenje. Pojavijo se lahko nepričakovani obiski, ki zmotijo vas in vaše družinske člane. Tako boste dostikrat primorani na svoj dom sprejeti morebitne stranke ali poslovne partnerje, čeprav takrat na to ne boste pripravljeni. Poleg tega preveč domače okolje ni primerno za poslovne sestanke, saj ne deluje profesionalno in lahko tudi to odbije ljudi, ki so sprva nameravali sodelovati z vami.
Zakaj virtualna pisarna te probleme rešuje? S tem, ko se odločite za najem poslovnega naslova, bo vaš domači naslov ostal anonimen. Tako si boste zagotovili zasebnost na vašem domu in se izognili nepričakovanim obiskom. S tem boste veliko uslugo naredili tudi družinskim članom, ki živijo z vami.
Pridobite prostor za sestanke
Na domačem naslovu ste torej ohranili anonimnost. Vseeno pa potrebujete prostor, kjer boste lahko organizirali sestanke s strankami in poslovnimi partnerji. V sklopu virtualne pisarne vam ponudnik daje možnost, da na njegovem naslovu ob predhodni rezervaciji termina organizirate sestanke. S tem, ko boste ljudi povabili na razgovor v poslovne prostore, boste pustili vtis profesionalnosti.
Učinkovito upravljanje s poslovno pošto
Če je vaš domači naslov hkrati tudi poslovni, lahko pride do nevšečnosti na področju prejemanja poslovne pošte. Zasebno in poslovno pošto boste prejemali na isti naslov, kar vam lahko povzroča številne nevšečnosti. Vašo poslovno pošto bodo takrat, ko vas ne bo doma, prevzeli drugi člani gospodinjstva. Pošta se lahko izgubi oziroma pristane v napačnih rokah.
Z virtualno pisarno rešite tudi ta problem. Poslovno pošto bo v vašem imenu prevzel ponudnik storitve in jo skrbno shranil. S ponudnikom se boste lahko dogovorili za obliko posredovanja pošte, ki je najbolj ugodna za vas. Lahko se boste dogovorili za osebni prevzem pošte ali pa za posredovanje skenirane pošte preko elektronske pošte. Ponudnik vas bo po potrebi tudi sproti obveščal o tem, če je morda prišla kakšna priporočena pošta oziroma pošiljka, ki bi bila lahko za vas pomembna.
Za konec
Virtualna pisarna v Ljubljani ima številne prednosti še posebej za mlada podjetja, ki si želijo znižati stroške. Poleg tega ta storitev zagotavlja uspešno organizacijo poslovanja in uspešno ločevanje zasebnega in poslovnega življenja. Pripomore tudi k večjemu ugledu manjših podjetij.