Vivienne Harr: 10-letna deklica, ki je uspela

Pri osmih letih je Vivienne Harr zagledala fotografije dveh otrok, prisiljenih v delo, kar jo je tako ganilo, da se je odločila izkoreniniti otroško suženjstvo. Odprla je stojnico z limonado in zaslužen denar namenila dobrodelnim organizacijam, ki rešujejo tovrstno problematiko.
Vivienne Harr: 10-letna deklica, ki je uspela

Vivienne Harr: 10-letna deklica, ki je uspela (Vir slike: businessinsider.com)

Ko se je dober glas o mladi podjetnici razširil po okolici, jo je župan New Yorka povabil k prodaji limonade na znamenitem Times Square, kjer je v enem dnevu zaslužila več kot 100 tisoč dolarjev.

Zaradi njene velike želje in uspeha so se njeni starši odločili, da ji bodo pomagali in stojnico z limonado spremenili v resno podjetje, ki so ga poimenovali Make A stand. Podjetje sedaj pet odstotkov od vsake prodane ekološke limonade iz steklenice, izdelane s pravično trgovino, nameni fundacijam, ki se borijo proti suženjstvu z otroki.

V nadaljevanju je opisanih nekaj napotkov, ki se jih je Harr naučila pri zagonu lastnega posla:

Razmišljajte kot otrok

Otroci ne vidijo toliko ovir v svetu kot odrasli. Slednji bi lahko več pridobili z idealističnim optimizmom, ki ga imajo otroci. Harr ni nikoli pomislila na neuspeh, ko je skupaj z družino stojnico z limonado spreminjala v posel. Njen optimizem je pomagal njenemu očetu, da je pustil službo in si začel prizadevati za uresničevanje njene vizije.

Družbeni mediji so odličen način za vzpostavljanje zaupanja med potrošniki

S pomočjo družbenih medijev je Harr s svojimi starši pokazala javnosti, da je njeno navdušenje za dobrodelnost pristno, in tako dosegla nove stranke. Ko z osebnim pristopom prepričate ljudi, da podprejo vaše podjetje, postanejo zastopniki vaše znamke.

Če se prehitro širite, lahko pozabite, zakaj ste sploh začeli

Čeprav si Harr želi uspeha, želi da njena ekipa ostane dovolj majhna, da ohrani nadzor nad celotnim podjetjem. Vsak lastnik podjetja ima odgovornost, da njegov posel ostane pošten.

Dobrodelnost se vrača

Harr pravi, da je za podjetja koristno, če imajo v poslovnem modelu vsaj nekaj dobrodelnosti. Ljudje so bolj naklonjeni dobrodelnim podjetjem, zato si tudi bolj želijo njihovih izdelkov in storitev.

Če delate s srcem, nezavedno ciljate na uspeh

Po Harrinem mnenju imajo podjetniki edino možnost za uspeh, če pri zagonu posla sledijo svoji strasti. »Otroško suženjstvo si želim odpraviti do mojega tridesetega leta. Nato si bom našla drug cilj.« pravi Harr.

Vir: businessinsider.com

Oznake: , ,