Vlaganje v 20. letih kot odlična investicija za prihodnost

Dolgoročna investicija je za mnoge dvajsetletnike morda neka odložena naložbena odločitev, ki bi jo prestavili na poznejša obdobja, ko bi imeli dovolj sredstev za investiranje. A dejansko so mladi odrasli v odličnem položaju za vlaganje sredstev v različne naložbe. Poleg tega pa je bil že davno ovržen mit, da je za investiranje potrebno imeti veliko denarja.
investicija

Mladi vlagatelji lahko z naložbami varčujejo za poznejša obdobja ali pa varčujejo za upokojitev, lahko pa z nekoliko znanja in vztrajnosti dosegajo večje donose, ki so primerljivi z mesečnimi izplačili plač. Zaradi nestalnosti zaposlitev je mogoče z vlaganjem že v mlajših letih doseči letne dohodke iz naslova naložb, ki služijo kot nekakšno varovalo pred izgubo redne zaposlitve. Poleg tega je z investiranjem mogoče ustvariti donose, ki omogočajo prvi nakup nepremičnine.

Investicija potrebuje čas, da začne ustvarjati donose

Čas je vsekakor tista prednost, ki jo imajo mladi odrasli pri vstopu v svet investiranja. Tako imajo čas, da ustvarijo visoke donose, saj jim pri tem ni potrebno staviti le na eno možnost. Četudi se določena naložba ne izide po pričakovanjih, imajo dvajsetletniki čas, da sredstva ponovno investirajo v drug naložbeni projekt ali pa da dobiček oplemenitijo s ponovnim vlaganjem sredstev v isti projekt.

Investicija v bolj tvegane projekte ustvarja višje donose

Dvajsetletniki si zaradi svoje starosti lahko privoščijo, da pri naložbah prevzamejo nekaj več tveganja. Posamezniki, ki dosežejo upokojitvena leta, stremijo k naložbam z nizkim tveganjem ali brez tveganja, kot so depozitni certifikati in varčevalni računi. Mladi odrasli pa lahko ustvarjajo naložbene portfelje z večjim tveganjem, ki so podvrženi večji nestabilnosti, a na drugi strani ustvarjajo večje donose.

Investiranje prinaša nova znanja in izkušnje

Vlagatelji v 20. letih so fleksibilni in imajo dovolj časa, da se postopoma učijo o investiranju in pridobivajo izkušnje iz svojih uspehov in neuspehov. Ker se večina investicij ne odvija čez noč, razen morda pri delnicah, imajo dvajsetletniki priložnost, da v času trajanja naložbe preučijo investicijske trge in tako skozi čas izpopolnijo svoje naložbene strategije.

Investicija na spletnih platformah kot priložnost za mlade vlagatelje

Spletne platforme so idealno mesto za mlade vlagatelje, saj so dvajsetletniki zelo dobro seznanjeni oziroma znajo uporabljati najsodobnejšo tehnologijo ter se je hitro priučijo. Spletne platforme za investiranje nudijo nešteto možnosti za tehnične analize posamezne naložbe, prav tako pa so to tudi finančna in izobraževalna spletna mesta, kjer je mogoče izmenjevati izkušnje tudi z drugimi vlagatelji. Investicija v naložbene projekte na spletnih platformah omogoča in spodbuja strokovno znanje mladega vlagatelja, ki je vešč uporabe sodobnih tehnologij.

Oznake:
Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje