Yahoo ima že nekaj časa petinski delež v omenjenem podjetju. Gre za oglaševalsko podjetje, ki prodaja in posreduje oglase več internetnim stranem.
Posel je vreden približno 680 milijonov ameriških dolarjev. Polovica bo plačana v gotovini, polovica v obliki delnic. Ob nakupu je direktor Yahooja dejal, da se s tem približujejo svojemu glavnemu cilju, to je zgraditi največjo oglaševalsko in založniško mrežo, tako na Yahoojevem in izven Yahoojevega omrežja.
Yahoojev nakup torej pomeni podoben korak, kot ga je pred časom napravil Google z nakupom podjetja DoubleClick, saj gre za podjetji v podobni branži. Obe podjetji uporabljata tudi podobno tehnologijo pri izmenjavi oglasov.
Podjetji Yahoo in Google sicer obvladujeta vsako svoj segment na trgu spletnega oglaševanja. Googlu gre najbolje prodaja tekstovnih oglasov, ki se pojavijo ob iskanih pojmih pri brskanju. Yahoo je najboljši v prodaji grafičnih oglasov.
Vir: The New York Times