YouTube je moja ideja!

Herbert Elwood Gilliland III trdi, da je ideja za brand, osnovne koncepte in ime YouTube njegova. Svojo idejo naj bi pred leti predstavil Chadu Hurleyu. Sedaj v zameno zahteva odstotek YouTubovih prihodkov.
YouTube je moja ideja!

Kdo je idejni oče YouTuba?

Glede na to, da zgodba ni preverjena, je poleg vprašanja njene resničnosti pomembno tudi vprašanje do kolikše mere si lahko nekdo lasti pravico nad nečem. Vrednost ideje je v tem, da jo znamo uresničiti in razviti do te mere, da je donosna. Tu pa nastopi težava, ko si ljudje lastijo zasluge za tuji uspeh. Imeti idejo je eno, uresničiti jo pa povsem nekaj drugega. Najpogosteje se v takih primerih pojavijo obtožbe, da je bila ideja ukradena in da gredo vse zasluge za uspeh osebi, ki jo je osnovala. Pa vendar koliko je ideja v resnici vredna, če oseba nima potenciala, znanja in sposobnosti, da jo uresniči?

Herbert Elwood Gilliland III trdi, da je ideja za brand, osnovne koncepte in ime YouTuba njegova. Leta 1998 naj bi pri nekem podjetju delal na razvoju podobnega produkta, med leti 1998-2004 pa je poskušal ustanoviti podjetje YouTube. Očitno brez usepha je nato svojo idejo predstavil Chadu Hurley, enemu izmed ustanoviteljev YouTuba, ki je bil v tem času zaposlen pri PayPalu. V zameno za realizacijo njegove ideje je Herbert Elwood Gilliland III od Hurleya zahteval odstotek dohodka od prodaje.

Dodatno pojasnjuje, da je avgusta 2007 prek telefonskega pogovora s Sergey Brinom ugotovil, da se je še nekaj njegovih idej znašlo na YouTubu. Sedaj se sprašuje ali ne bi bilo bolj smoterno, da mu priznajo njegove zasluge in mu dodelijo kos pogače, glede na to, da so njegove ideje zelo zanimive za njih.

Vprašanje je kako, če sploh, bodo na te zahteve reagirali ustanovitelji YouTuba Chad Hurley, Steve Chen in Jawed Karim.

Vir: Techcrunch

Iskanje
Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
Projekt Mentorsko izobraževanje socialnega podjetja zavod MP
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

22.11.2019 od 13:00 do 17:30
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.


Preberite več >>

Vse za podjetje