
YouTube kanal za podjetja. (Vir slike: imaginationyoga)
Če vašemu podjetju uspe doseči vsaj peščico YouTube gledalcev s pomočjo lastnega kanala, se vam bosta vloženi čas in denar poplačala.
Avtorica knjige YouTube for Business: Online Video Marketing For Any Business, Michael Miller, je v svoji knjigi zapisala: “YouTube je izredno učinkovito orodje, ki privabi nove stranke in še bolj učinkovito orodje za ponujanje storitev obstoječim strankam.”
Preden se podate v izdelavo YouTube kanala za vaše podjetje, se morate vprašati naslednjih 10 vprašanj.
1. Kaj želim doseči z YouTube kanalom?
Še preden naložite prvi video, morate dobro definirati cilje:
- kakšne video vsebine boste objavljali in
- kaj točno želite s tem doseči.
Na primer, želite predstaviti vaše nove proizvode, povečati prodajo, povečati obisk vaše spletne strani, biti v stiku z obstoječimi in s potencialnimi strankami ali zgolj povedati zgodbo o vašem podjetju?
2. Moram ustvariti več kanalov?
Če prodajate zelo različne izdelke in storitve, potem razmislite o več YouTube kanalih – vsak naj bo oblikovan za specifično skupino produktov.
Na primer, Procter & Gamble ima več YouTube kanalov, med drugim za Gillette, Pampers in Tide.
3. Kako naj oblikujem ozadje kanala?
Ko oblikujete ozadje svojega YouTube kanala, vam priporočamo, da posnemate design vaše spletne strani, vključno z barvami in logotipom.
4. Ali lahko na YouTube kanalu objavim oglase?
Ljudje obiščejo YouTube za zabavo, da izvedo nekaj novega ali da se kaj novega naučijo in ne zato, da bi gledali oglase.
Pomembno je, da objavite video vsebine, ki so informativne narave in hkrati pomagajo pri prepoznavnosti vašega podjetja, vendar pazite, da kljub temu niso preveč promocijske.
5. Kako naj opišem in označim svoj video?
Kadar opisujete objavljen video, ne napišite več kot nekaj kratkih stavkov in opisu nikar ne pozabite dodati spletne strani vašega podjetja ali spletne trgovine.
Ne pozabite na označbe! Če imate na primer pekarno in boste objavili, kako pripravite čokoladne piškote, potem označite video vsebino z besedami, kot so “peka”, “piškoti”, “čokolada”, “pekarna”, “testo” … Tako bodo ljubitelji piškotov lažje našli vaš video, ko bodo brskali med video vsebinami.
6. Kako naj organiziram video vsebine?
Namesto da zgolj objavljate vsebine eno za drugo in tvorite dolg seznam, te raje razdelite v sklope in pripravite playliste.
7. Naj sam posnamem video vsebino? Kako pogosto naj vsebine objavljam?
Odločitev, ali boste za snemanje najeli profesionalce ali ne, je vaša in je odvisna predvsem od tega, koliko denarja in časa ste pripravljeni vložiti v YouTube kanal.
Če imate omejena sredstva, vam priporočamo, da video vsebine posnamete kar z vašim pametnim mobilnim telefonom ali z HD kamero.
Vsebine objavljajte tako pogosto, kot vam dopušča vaš urnik. Če boste vsak teden objavljali nove in zanimive video vsebine, potem bodo ljudje sami pričeli obiskovati vaš kanal.
8. Naj dovolim komentarje?
Če boste ljudem dali možnost, da vsebine komentirajo, bodo ti lažje z vami delili svoje mnenje in vam postregli s povratnimi informacijami.
9. Kako naj promoviram svoj YouTube kanal?
Vsakič, ko na YouTube kanalu objavite nov video, objavite URL naslov na vseh socialnih omrežjih, na blogu in celo na vaši spletni strani.
Pomagate si lahko tudi z oglaševanjem preko Google Adwords, YouTuba ali drugih spletnih oglaševalcev.
10. Kako naj spremljam obisk?
YouTube ponuja orodje za analizo in poročila YouTube Analytics, ki vam pove, koliko ljudi je gledalo vaš video, kako pogosto ter kako so vaš video sploh našli.
Vir: entrepreneur.com