Z dobro zgodbo boste prodali več

Danes se pogosto dogaja, da ljudje ne kupijo produkta, temveč njegovo zgodbo. Prav zato morate kot podjetnik imeti za svojo blagovno znamko oz. za svoje podjetje pripravljeno dobro zgodbo, za katero je potrebno neprestano iskati inovativne načine, kako jo boste predstavili.
Z dobro zgodbo boste prodali več

Z dobro zgodbo boste prodali več. (Vir slike: sxc.hu)

Zgodba o podjetju vam bo pomagala pri poslanstvu, kulturi in zgodovini vašega podjetja. Kako ste pričeli? Zakaj ste se odločili za tak posel? Kam ste namenjeni?

Zgodbo svojega podjetja morate predstaviti tako, da jo bodo ljudje z veseljem delili s svojimi prijatelji, sodelavci in z družino. Danes so vam lahko v veliko pomoč družbena omrežja, pri katerih imate dejansko nekaj nadzora nad zgodbo. Več o tem, kako predstaviti dobro zgodbo, pa v nadaljevanju.

Razvijte svoj »zakaj«

Ena izmed stvari, ki jo lahko naredite je, da ste odkriti glede tega, zakaj počnete to, kar počnete. V zgodbo morate zajeti odgovora na vprašanji »Zakaj zjutraj vstanem iz postelje?« in »Zakaj sem tako strasten glede tega posla?«

Še vedno ne veste, kaj bi napisali pod vaš »zakaj«? Poskusite z naslednjimi nasveti.

  • Vprašajte vaše stranke, zakaj ostajajo vaše stranke.
  • Vprašajte vaše zaposlene, zakaj delajo za vas in kaj jih motivira, da prihajajo v službo.
  • Preberite nekaj blogov, kjer se omenja ime vašega podjetja.

Delite vaš »zakaj«

Naj bo vaša zgodba zanimiva in preprosta – vse z namenom, da bodo stranke delile vašo zgodbo.

Kako pripraviti stranke, da delijo vašo zgodbo?

  • Na spletni strani podjetja predstavite zgodbo s pomočjo video vsebine.
  • Objavite fotografije vaše pisarne ali trgovine, vaših strank in vaših zaposlenih na spletni strani podjetja in na družbenih omrežjih.
  • Dodajte nekaj izjav partnerjev, zaposlenih in strank.

Izpostavite vaš »zakaj«

V kolikor je zgodba vašega podjetja stlačena nekje na koncu spletne strani, vam ne pomaga kaj dosti. Naj bo zgodba vidna.

Nekaj nasvetov, da bo vaša zgodba kar se da opazna:

  • Zgodba naj bo opisana na prvi strani (home page).
  • Povezave z družbenih omrežij naj vodijo na vašo zgodbo.
  • O zgodbi pišite tudi na blogu.

Vir: entrepreneur.com

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje