Za Applom več kot uspešno četrtletje

V kalifornijski družbi imajo v zadnjih dneh precej razlogov za veselje, zlasti po tem, ko so razkrili podatke za zadnje četrtletje. Applovi izdelki gredo skoraj za med, kar je opazno tudi na prodajnih številkah.
Za Applom več kot uspešno četrtletje

Za Applom je uspešno četrtletje (Vir slike: Apple).

Četrto poslovno četrtletje je Apple zaključil več kot uspešno – družba je ustvarila 8,5 milijarde dolarjev čistega dobička. Četrtletni prihodki so skupaj nanesli 42,12 milijarde dolarjev, kar je za 12 odstotkov več na letni ravni. Analitiki so napovedovali sicer manjše prihodke, 39,85 milijarde.

Prodaja iPhonov raste, iPadov pada

Nova modela iPhona sta pravi hit. Prodaja se je povečala kar za 16 odstotkov – prodali so kar 39,3 milijona iPhonov. Samo z njihovo prodajo so ustvarili 23 milijard dolarjev prihodkov, kar je dobra polovica vseh Applovih prihodkov v tem četrtletju. Povečala se je tudi prodaja osebnih računalnikov, priljubljenih Macov, in sicer za več kot petino. V zadnjem četrtletju so prodali 5,52 milijonov Macov. Prodaja Macov je pravo presenečenje, Apple jih je namreč v tem četrtletju prodal več kot v kateremkoli četrtletju. Po besedah Tima Cooka ima danes Apple največji delež na trgu računalnikov po letu 1995.

Je pa zato upadla prodaja iPodov in iPadov. Slednjih so prodali 12,3 milijona oziroma 13 odstotkov manj kot pričakovano. Še bolj porazen rezultat pa so dosegli iPodi, teh so prodali skoraj četrtino manj, in sicer 2,64 milijona.

Namesto biološke ure osredotočanje na kariero >>

Izdelek je premlad, da bi se dobro prodajal?

Zakaj je prodaja iPadov tako »slaba«? Kot pravi Cook, je izdelek star komaj štiri leta, obenem pa se zdi, da se ljudje hitreje odločajo za novi iPhone kot pa novi iPad. Prav zato je cikel »obnove« toliko počasnejši. Dodal je še, da so v prvih štirih letih potrošniki pograbili dvakrat več iPadov kot pa iPhonov v enakem obdobju. Ta trg označuje za šibek trg, saj kar polovica ljudi, ki kupi iPada, postane prva lastnica Applove tablice.

Je pa Apple postregel še z enim »presenečenjem«: podatkov o prodaji Apple Watch, prvega večjega izdelka, ki je nastal pod vodstvom Tima Cooka, ni razkril. Zakaj? Cook pravi, da rivalom ne želi pokazati številk. Podobno kot je storil Amazon, ki ne želi pokazati prodajnih številk za bralnik Kindle.

iPhone 6 boste kmalu lahko kupili tudi pri Si.mobilu in to po posebni ceni >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje