
Letalske. si – Petar Berić (Vir fotografije: osebni arhiv)
Razvoj ideje za Letalske.si se je zgodil povsem spontano. »Prvotno je bila ideja namreč ta, da na slovenski trg med prvimi pripeljemo zdravstveni turizem, kjer naj bi slovenskim potrošnikom ponujali razliko v cenah zdravstvenih storitev med Slovenijo in Hrvaško. Ko nam je ekipa, s katero smo mislili ustvariti pot zdravstvenega turizma, razpadla, sem začel razmišljati in prišel do zaključka, da obstaja ogromen potencial v internetni prodaji letalskih kart,« začetke svojega podjetja razjasni Petar Berić, generalni menedžer Letalske.si.
Priporočila podjetjem za uspešen prodor na tuje trge …
In kakšno je priporočilo izkušenega podjetniškega mačka podjetjem za uspešen prodor na tuje trge? »Da bi lahko bili prisotni na tujih trgih, je pomembno, da poznate lokalno kulturo ali pa imate sodelavce, ki jo poznajo. Vsekakor bo pot lažja, če vam pri prodoru na nov trg pomaga nekdo, ki ima poleg izkušenj tudi kakšen učinkovit kontakt. Zelo pomembno je tudi, da se preverja, s kom poslujete, ker se kaj hitro lahko zgodi kakšen neplačan račun,« glede osvajanja tujih trgov svetuje Berić.
Multinacionalke – izziv ali grožnja?
»Multinacionalke so izziv vsem delujočim na trgu. Ampak medalja ima dve strani, prav tako kot so multinacionalke nam grožnja s svojo velikostjo, smo mi njim s svojo majhnostjo in agilnostjo, saj se lahko lažje dotaknemo naših strank, jim prisluhnemo in ponudimo produkte ter podporo,« pojasnjuje Berić.
»Naša ciljna skupino so namreč vsi ljudje, ki potujejo, so potovali ali pa imajo namen potovati. V bistvu vsi, ki delijo ljubezen do potovanj. Te ljudi pa v splošnem razvrščamo v dve kategoriji: poslovne potnike, potovanja katerih organizirajo podjetja za svoje sodelavce in individualne potnike, ki si potovanja organizirajo sami.«
Petar bo gost na dogodku Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!