Pridobivanje zaupanja s strani uporabnikov se začne z zagotavljanjem njihove zasebnosti. Leta 2008 je bilo na udaru skoraj 10 milijonov žrtev, katerim so ukradli identitete. Zasebnost je tako postala izredno pomembna tako za potrošnike kot tudi za podjetja.

Ali pravilno skrbite za podatke, ki jih zbirate? (slika: smallbizbee)
Izsledki študije, ki so jo opravili pri Yankee Research, kažejo, da je kar 55 odstotkov uporabnikov odgovorilo, da so že naleteli na spletne incidente, kar jih privede do premislekov o varnosti, ko obiščejo določeno spletno stran.
Število uporabnikov spleta se nenehno veča, prav tako pa tudi število kiberkriminalcev, ki so konstantno na lovu za osebnimi informacijami uporabnikov. Zatorej poskrbite, da vaša politika o zasebnosti vključuje naslednje ključne točke:
- Varovanje informacij kot so email naslovi, datumi rojstev ipd.
- Kaj se bo storilo z zbranimi informacijami?
- Ali bodo zbrane informacije posredovane tretjim osebam?
- Varnostni ukrepi, ki bodo zagotovili varovanje informacij
- Kako se vaša politika sklada z zakoni?
-
Kontaktne informacije
Politika o zasebnosti mora biti predvsem preprosta in uporabniku prijazna.
Vir: smallbizbee