Zakaj bodo v letu 2015 promocijska darila pogosta marketinška izbira?

Ugotovili so, da promocijska darila dejansko vplivajo na potrošnikove odločitve, saj so pripravljeni zamenjati izbrane znamke zato, da prejmejo promocijska darila (Vir: Brandwatch & BPMA)

Zakaj bodo v letu 2015 promocijska darila pogosta marketinška izbira?

Promocijska darila so že dolgo priljubljen element oglaševalskih in marketinških akcij. Razlog za to so nizki stroški ob relativno velikem učinku. Statistični podatki kažejo, da uporaba tega marketinškega kanala v zadnjih letih hitro raste.
Zakaj bodo v letu 2015 promocijska darila pogosta marketinška izbira?

Ugotovili so, da promocijska darila dejansko vplivajo na potrošnikove odločitve, saj so pripravljeni zamenjati izbrane znamke zato, da prejmejo promocijska darila (Vir: Brandwatch & BPMA)

Tudi najnovejša raziskava ASI  (The American Specialties Institute) nakazuje, da gre za eno najbolj učinkovitih marketinških orodij, zato nikar ne pozabite na promocijska darila, ko boste v podjetju pripravljali proračun za marketing.

Osnovni namen promocijskih daril je predvsem povečati zavedanje o znamki ali podjetju. To dosežemo z logotipom oziroma promocijskim sporočilom. Uporabniki promocijskih daril (in ljudje v njihovi neposredni okolici) so dnevno izpostavljeni promocijskemu sporočilu, ki ni vsiljivo ali moteče. Po raziskavi ASI prejemniki promocijska darila zadržijo v povprečju 9 mesecev. To pomeni, da bodo skoraj eno leto izpostavljeni oglasnemu sporočilu. Pomislite samo, koliko bi stal zakup medijskega prostora za to obdobje!

Prednost promocijskih daril je torej v nizkih stroških na prikaz (CPI), ki pri promocijskih darilih znašajo približno 0,5 centa (vir ASI). To je manj, kot so stroški na prikaz za oglaševanje na televiziji v času največje gledanosti, manj od stroškov za časopisne in revijalne oglase ter primerljivo z internetnimi oglasi.

Raziskave kažejo, da promocijska darila povečajo zavedanje o znamki, saj kar 85 odstotkov prejemnikov promocijskih daril identificira oglaševalca oz. podjetje. Poleg tega se izboljša vtis in zaznavanje podjetja v očeh uporabnika. Uporabniki so daril veseli in so tako promocijskemu sporočilu izpostavljeni brez odpora ali ignorance, ki je zaradi zasičenosti prisotna pri drugih načinih oglaševanja.

Britansko združenje BPMA v svoji raziskavi ugotavlja, da obstaja direktna korelacija med povečano prodajo in promocijskimi darili. V zadnjem obdobju so uporabniki vse bolj pripravljeni obdržati promocijska darila. Ugotovili so, da  promocijska darila dejansko vplivajo na potrošnikove odločitve, saj so vse bolj pripravljeni zamenjati blagovne znamke samo zato, da prejmejo promocijska darila.

7 nasvetov za izbiro pravih promocijskih daril

1. Uporabnost. 77% anketirancev je uporabnost darila navedlo kot glavni razlog za to, da so ga obdržali.

2. Privlačnost darila je prav tako pomemben dejavnik, ki vzbuja želje uporabnikov. Če k uporabnosti darila dodate zanimiv dizajn, privlačne barve ali simpatičen slogan, bo zagotovo deležno večje pozornosti.

3. Upoštevajte ciljno skupino. Pred izbiro promocijskega darila preučite ciljno skupino in ugotovite kaj ciljane ljudi zanima. Definirajte demografske dejavnike in poskušajte ugotoviti interese in želje ljudi.

4. Upoštevajte kulturne in socio-ekonomske trende. Tako boste izbrali uporabna in privlačna darila, ki se bodo uspešno vklopila v prejemnikov vsakdan.

5. Kakovost. Darila, za katera uporabniki menijo, da so vredna več, so tudi bolj priljubljena. Zanje ni treba odšteti veliko denarja, pomembno je, da ne delujejo ceneno in da je v njih mogoče zaznati pozitivno vsebino in značilnosti, zaradi katerih vzbujajo pozitiven vtis.

6. Velikost darila. Darilo naj bo dovolj veliko, da lahko nanj natisnete promocijsko sporočilo ali logotip. Še bolje je, da je tako veliko, da ga poleg prejemnika opazijo tudi drugi.

7. Inovativnost darila. Če želite izstopati in pritegniti pozornost, se odločite za nekaj novega in inovativnega. Tako si bodo ljudje vaše podjetje bolje zapomnili in se vaše darilo ne bo izgubilo v poplavi drugih promocijskih daril in reklam.

Ljudje imajo radi darila, se pa seveda najdejo tudi taki, ki nad njimi niso navdušeni. Toda tudi v takih primerih je precej verjetno, da bo promocijsko darilo doseglo svoj učinek, saj bi po raziskavi sodeč, kar 63% anketirancev darilo podarilo naprej, če jim ne bi ustrezalo.

Pri komuniciranju skozi promocijska darila gre za win-win situacijo, pri čemer uporabnik prejme koristno darilo, ki mu olajša vsakdan, podjetje pa je deležno dolgoročne promocije. Če se boste torej odločili za promocijska darila, se bo beseda o vas hitro razširila, učinek oglaševanja pa bo dajal dolgotrajne rezultate.

Kako izkoristiti promocijska darila in dodatno obogatiti marketing?

Če želite maksimalno izkoristiti promocijska darila in zraven pridobiti še vrsto drugih prodajnih koristi, uporabite marketinški portal FREEyer.com. Uporaba portala je enostavna in brezplačna, podjetju pa prinaša tržne učinke, kot jih ne nudi nobeno drugo marketinško orodje.

Kaj vam prinaša FREEyer?

1. Zbiranje kontaktov in gradnja baze potencialnih kupcev

2. Spletno anketiranje in tržne raziskave pri katerih uporaba rezultatov daje direktne prodajne učinke

3. Gradnja blagovnih znamk s pomočjo promocijskih daril

4. Brezplačno oglaševanje na spletnem portalu

5. Spoznate obiskovalcev vaše spletne strani

6. Kupce pripeljete v svoje trgovine

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki