Zakaj je dobro napraviti raziskavo trga?

Ste napravili raziskavo trga?

Zakaj je dobro napraviti raziskavo trga?

Danes si lahko preberete članek Boštjana Klajnščka, bivšega direktorja IDC Slovenija, o tem, zakaj je modro napraviti analizo trga, preden se podamo v svet podjetništva.
Zakaj je dobro napraviti raziskavo trga?

Ste napravili raziskavo trga?

Tržne
raziskave so način pridobivanja podatkov in iskanja odgovorov na vprašanja o
človeškem (potrošniškem) vedenju. Toda odgovori sami po sebi niso dovolj, saj
se ob le-teh neizogibno pojavi potreba po razlagi, zaradi česar tržni analitiki
ponavadi večji del svojih naporov usmerjajo v raziskovanje taktičnih in
strateških alternativ ter oblikovanje priporočil na podlagi primarnih in
sekundarnih raziskav.

Ključna vloga raziskav trga kot funkcije v podjetju
(notranje ali zunanje) je torej zagotavljanje čimbolj zanesljivih dokazov
oziroma podlage, na kateri lahko vodstveni kader gradi svoje odločitve.

Enako
velja za podjetnike na začetku poslovne poti, ki se v splošnem vse premalo
zavedajo pomembnosti raziskav »svojih« ciljnih trgov. Tveganja so resda del
posla, a je vendarle bolje, če jih vsaj približno poznamo. Raziskave nam
pomagajo, da ta tveganja opredelimo in razvrstimo, morda pa celo zmanjšamo. Najpomembnejše
prednosti, ki jih tržne raziskave prinašajo majhnim in mikro podjetjem, so:

  • zmanjševanje tveganosti investicije,
  • identifikacija nišnih trgov ter
  • maksimizacija izkoristka poslovnih priložnosti pri novih in obstoječih
    strankah.

 

Raziskava trga: nuja in potreba.

Oznake:
© 2007-2025 Zavod mladi podjetnik, so.p. - Vse pravice pridržane |  Piškotki