
Storitev Pandora zadnjih nekaj let na račun konkurence izgublja število uporabnikov (Vir slike: YouTube).
Pandori se ne obetajo dobri časi. Kot so razkrili v podjetju, je v prvih treh mesecih letošnjega leta storitev izgubila kar dva milijona uporabnikov. Danes jih šteje nekaj več kot 79 milijonov, ob koncu lanskega leta pa je to storitev uporabljalo 81,5 milijonov ljudi.
Število uporabnikov danes je sicer še vedno večje od števila uporabnikov, ki so jih našteli konec prvega četrtletja lani. V primerjavi z lanskim obdobjem, letos šteje štiri milijone uporabnikov več.
Pa vendar, Pandori se obetajo slabi časi. Podjetje je v prvem četrtletju 2015 ustvarilo nekaj več kot 230 milijonov dolarjev prihodkov, obenem pa kar za slabih 50 milijonov izgube. Omenjeno obdobje je najslabše v zgodovini tega podjetja – v lanskem prvem četrtletju so zabeležili 29 milijonov dolarjev izgube, v istem obdobju leta 2013 pa 38,7 milijonov. V omenjenih letih je bilo podjetje sposobno ustvariti dobiček le ob koncih leta.
Pandora je pred časom rahlo dvignila cene svoje storitve. Čeprav je letos iz naročnin prejela 52 milijonov dolarjev prihodkov, pa gre za primerljiv padec v primerjavi z lanskim enakim obdobjem, ko je iz naročnin ustvarila 53,7 milijonov dolarjev prihodkov. Po podatkih podjetja naj bi Pandora imela med tri in štiri milijoni naročnikov, kar predstavlja okoli 4,4 odstotkov celotne baze.