
Zakaj start-up podjetja propadejo? (slika: sxc.hu)
Eden izmed najpogostejših razlogov za propad start-up podjetij je premalo posvečanja projektu v začetni fazi, saj podjetnikom predstavlja le hobi, ali pa zanj nimajo časa zaradi hkratnega ukvarjanja z različnimi projekti. Krivec za razpad zagonskih podjetij je lahko tudi ta, da ima podjetje preveč ali premalo ustanoviteljev. Optimalne ekipe naj bi imele le dva ali tri člane, raziskava namreč ugotavlja, da tako sestavljena ekipa najhitreje širi krog uporabnikov neke storitve.
Neobvladanje tehnologije je prav tako eden najpogostejših razlogov za razpad start-up podjetij. Če nobeden izmed ustanoviteljev ne obvlada tehnologije, bo podjetje težko sledilo najnovejšim tehnološkim smernicam in ohranjalo prednost pred tekmeci.
Propad zagonskih podjetij pogosto povzroči tudi slaba analiza trga – premalo start-up podjetij se namreč zaveda pomena analiz trga. Podjetja, ki stalno spremljajo trg in prisluhnejo strankam, dosegajo nekajkrat večjo rast uporabnikov. Izdelek, pa naj bo še tako kvaliteten, se ne bo prodajal, če po njem ni povpraševanja.
Vir: Šubic, Petra. Zalomi se, če je preveč ustanoviteljev ali en sam. Finance.si, 1.8.2011.