
Twitter je uporabno orodje za poslovanje podjetja.
1. Pokaže kdo stoji za podjetjem
S pomočjo bloga lahko podjetje postane bolj priljudno. Dolžina vpisa je na Twitterju omejena na 140 znakov. S tem se izognete dolgim vpisom, ki zahtevajo vaš čas in čas vaših strank. Preko strani lahko tudi le sporočite kaj počnete v nekem trenutku kot npr. »Trenutno sem na dopustu.«, s čimer prav tako pokažete, da za podjetjem stojih resnična oseba.
2. Vključitev v skupnost
S pomočjo Twitterja lahko svoje podjetje približate ljudem. Uporabi se ga lahko v dobrodelne namene, za predstavitev prihajajočih dogodkov ali za komentiranje zanimivih dogajanj. Podjetje je bolj uspešno, če je del skupnosti.
3. Promocija izdelkov in storitev
Na strani lahko predstavljate nove proizvode ali storitve ali celo izvajate promocijo, vendar naj ne bo to edina stvar za katero uporabljate Twitter. Pozorni bodite na ključne besede, ki jih uporabite v tekstu, saj uporabniki strani preko vpisa teh v Twitterjev iskalnik lahko najdejo vaš vpis.
4. Upravljanje blagovne znamke
Pri množični uporabi Twitterja se kaj lahko zgodi, da bo kdaj omenjen tudi vaš izdelek, storitev ali blagovna znamka. V Twitterjev iskalnik vpišite ključne besede povezane z vašim podjetjem in poglejte ali kje poteka razprava povezana z vašim podjetjem. Iskanje lahko shranite in tako boste obveščeni vedno, ko bo kdo na strani omenil vaše podjetje.
5. Raziskave
Preko strani lahko dobite povratne informacije s pomočjo vprašalnikov in anket ali pa rešite nek problem in se naučite kaj novega od bolj izkušenih uporabnikov.
To je le nekaj od mnogih mogočih načinov uporabe Twitterja v pomoč podjetjem. Primeri podjetij, ki Twitter uravnoteženo uporabljajo za različne namene in so lahko drugim za vzor so npr. Southwest Air, M&Ms ali Comcast.
Vir: SearchEngineGuide