
10 korakov za izboljšanje vaših prodajnih sposobnosti. (Vir slike: sxc.hu)
1. Zakaj je vaš proizvod oz. vaša storitev pomembna za potrošnika?
Sliši se preprosto, vendar v kolikor se ne zavedate potreb porabnikov in katere potrebe vaš proizvod rešuje, potem teh potreb ne boste znali zadovoljevati in reševati.
2. Ali je vaše podjetje učinkovito vodeno?
Veliko manjših podjetij izgubi porošnikovo zaupanje, ker le – ti niso prepričani, ali bo podjetje čez 1 leto še vedno obstajalo. Prav zaradi tega, mora biti vodenje učinkovito in naravnano v prihodnost.
3. Kako vaše podjetje vpliva na kvaliteto potrošnikovega življenja?
Bodite izvirni. Spodbujajte zaposlene, da si zapomnijo imena strank, naj zares poslušajo stranke in jih spoznajo. Na tak način bodo vaši zaposleni stranki lahko ponudili proizvod, ki je kar najbolj primeren za njo.
4. Ali je strankam poslovanje z nami v veselje?
Vsak stik stranke z vašim podjetjem mora biti prijeten. Amazon je postal uspešen prav zaradi tega – razmišljali so, kako bodo kupcu čim bolj olajšali naročilo in mu naredili nakup čim bolj prijeten.
Vir: businessweek.com