
Intelektualno lastnino je treba zaščititi.
V prvih letih poslovanja se je Lolita dostikrat počutila preobremenjeno, saj je bilo v uspeh potrebno vložiti veliko dela in energije. Dosti truda je vložila v promocijo svojih ročno poslikanih kozarcev saj jih je sama predstavljala prodajalcem in tako dobila prva naročila. Prav tako je sama določila cene in izdelala brošure. Njen cilj je bil ustvariti licenčne proizvode, ki jih bodo lahko proizvajali drugi, sama pa je želela ustvarjati dizajne. Zato je morala pridobiti stranke tudi med prodajalci na debelo in tako je začela s predstavitvami svojega proizvoda po vsej državi.
Danes ima zaposlenih osem ljudi in sodeluje z ekipo grafičnih oblikovalcev. Njeni proizvodi se prodajajo v več kot 10.000 prodajalnah ter prek njene spletne strani, sklednjene pa ima pogodbe z osmimi proizvajalci. Njeni dizajni se tiskajo na različne proizvode, od brisač do torb, načrtuje pa tudi vstop v kozmetično industrijo.
Drugim podjetnikom Lolita svetuje, naj se odločijo za delo pri katerem bodo uživali. Za uspeh je potrebno raziskati panogo v katero vstopate, spoznati svoje bodoče stranke in se seznaniti s trženjem ter poslovnim modelom, ki ga nameravate uporabiti. Če se odločate za licenciranje morate imeti zanimiv proizvod, ki bo pritegnil proizvajalce, svojo intelektualno lastnino pa morate tudi zaščititi. Dosti informacij v zvezi s tem je mogoče dobiti pri organizaciji LIMA.
Vir: BusinessKnowHow