
Seedcamp Ljubljana
Letošnje leto so se organizatorji kampa odločili za majhne spremembe. Del podpore je bil namreč v obliki učnih ur z uglednimi svetovalci o uporabniških izkušnjah ThoughtWorks. Zmagovalci so tako imeli dobro priložnost izboljšati in izpiliti uporabnost izdelkov lastnega podjetja. Ni pomembno, kako odlično tehnologijo si lasti izdelek oziroma kakšne so njegove posebnosti, če uporabnik v njem ne najde rešitve za svoj problem.
Vsaka ekipa je imela na voljo štiri učne ure s strokovnjakoma Marc McNeillom in Eeweiom Chenom. Verjetno ni potrebno posebej omenjati, da so bila podjetja izredno zadovoljna z učnimi urami, ki so jim pomagala na veliko načinov. Med njimi so se znašla podjetja Platogo (uspelo mu je izboljšati marketinški koncept in socialne aspekte svojega izdelka), Kwaga (ukvarja se z izdelovanjem avtomatskega email asistenta, ki bo sporočila razvrščal po prioriteti) in Codility.
Nekatere ekipe nameravajo s podjetjem ThoughtWorks sodelovati tudi v prihodnosti.
Vir: Seedcamp