Znane so številke pri prodaji YouTube

Že nekaj časa je znan znesek za katerega je Google kupil YouTube. To je 1.65 milijarde dolarjev. Vas zanima koliko so zaslužili ustanovitelji, investitorji in zgodnji zaposleni pri YouTube?
Bi radi zaslužili z YouTube?

Bo novost res uvedena kmalu?

Že ob nakupu smo vedeli, da so pri prodaji največjega spletnega izmenjevalnika video posnetkov nekateri posamezniki zaslužili velike vsote. Sedaj so številke prišle v javnost. Google je namesto gotovine ponudil svoje delnice.

Največ so od posla imeli trije ustavnovitelji in Sequoia Capital, glavni investitor.

Direktor in ustanovitelj Chad Hurley je prejel 694,087 delnic Googla in še dodatnih 41,232 v sklad. Pred kratkim je bilo za delnico Googla treba odšteti 470 dolarjev. Gre torej za vrednost višjo od 345 milijonov dolarjev.     

Drugi ustanovitelj Steve Chen je dobil 625,366 delnic ter še dodatih 68,721. Njihova vrednost presega 326 milijonov dolarjev.

Sequoia Capital, ki je v YouTube vložil 11.5 milijonov dolarjev je dobil delnice Googla v vrednosti 442 milijonov dolarjev. Več kot 38 kratni donos v dveh letih. Precej bolje kot vzajemni skladi kajne?

Ostali partnerji Sequoia Capital so dobili skupaj za 62 milijonov dolarjev delnic.

Mimogrede, zgoraj omenjeno podjetje je tudi največji vlagatelj v Google. Gre pa za enega izmed boljših investitorjev na področju tveganega kapitala.

Tretji ustanovitelj YouTube, ki je firmo zapustil že na začetku, je dobil 64 milijonov dolarjev.

Še en investitor iz San Francisca je dobil delnice v vrednosti 83 milijonov dolarjev.

Nekaj tisoč delnic je bilo razdeljenih tudi med “navadne” zaposlene, ki so bili pri podjetju že od začetka.  

Številke povedo, da je šlo za enega največjih poslov v zgodovini interneta, s katerim je Google še okrepil svoj položaj na trgu. Je bil nakup dobra poteza ali bodo Google pokopale tožbe? 

Vir: NY Times

Iskanje
SPIRIT logo
MGRT logo
EU logo

Aktivnosti Zavoda mladi podjetnik, so.p., v okviru operacije “SIO-MP-2020-2022” sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014-2020, prednostne osi: 3 Dinamično in konkurenčno podjetništvo za zeleno gospodarsko rast.

↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

31.03.2020 od 10:00 do 12:00
SIO: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – pogovor z Rokom Staričem, Mladim podjetnikom leta 2018

V zadnjem času govorimo pretežno o koronavirusu in o ukrepih države v smeri preprečitve gospodarskih posledic. Da nekoliko presekamo to prakso in prispevamo malo optimizna, smo se odločili, da za vas pripravimo pogovor z Rokom Staričem, ROK'S NUT BUTTER d.o.o., uspešnim mladim podjetnikom, ki smo mu leta 2018 podelili naziv Mladi podjetnik leta. Pogovor bo potekal prek webinarja, udeležba je brezplačna, so pa potrebne prijave.
Preberite več >>

Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

31.03.2020 od 16:00 do 18:00
Webinar: Koronavirus in vpliv na male podjetnike

Prepoved opravljanja določenih storitev (frizerstvo, gostinstvo...) na eni strani ter zmanjšanje povpraševanja na drugi strani, so v zadnjih tednih mnoge mlade podjetnike privedle do stanja zmanjšanja prihodkov, in celo totalne blokade prihodkov ter celo zapiranja podjetij. O tem kaj bi se lahko zgodilo v prihodnjih dnevih, tednih in mesecih, se bomo pogovarjali z našimi gosti.
Preberite več >>

!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

08.05.2020 od 14:30 do 19:30
!PRESTAVLJENO NA 8. 5. 2020! Konferenca: Trendi digitalnega marketinga 2020

KONFERENCO ZARADI RAZMER VEZANIH NA KORONAVIRUS PRESTAVLJAMO!!! Že tretjič zapored vas v začetku leta vabimo na konferenco, ki vam bo s pomočjo najbolj uspešnih slovenskih spletnih oglaševalcev ter njihovih številnih primerov dobre prakse ponudila ideje in nasvete za spopad s konkurenco na spletu v letu 2020. Pridružite se nam na konferenci Trendi digitalnega marketinga 2020 in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje o tem, kako na spletu prodati več, te konference ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Vse za podjetje