
Znate navezati stik s strankami? (Vir slike: sxc.hu)
Vzpostavljanje novih stikov marsikateremu podjetniku povzroča težave, predvsem zaradi plašnosti in pomanjkanja poguma, lahko pa so posredi drugi vzroki, kot je na primer zaskrbljenost v zvezi s socialno podobo, strah pred nastopanjem ali nizka samopodoba.
Kljub temu pa si večina podjetnikov strahu pred novimi poznanstvi ne more privoščiti, saj podjetništvo od posameznika zahteva veliko komunikacije, ne le z drugimi podjetniki, temveč tudi z morebitnimi mentorji in investitorji ter najpomembnejše – s potencialnimi strankami. Prav vse izmed naštetih je namreč potrebno prepričati v koristi in prednosti vašega izdelka ali storitve.
Kako si lahko podjetniki pomagate pri premagovanju strahu pred sklepanjem novih poznanstev? K temu lahko veliko pripomore pridobivanje znanja o svojem področju in tudi o ostalih področjih. Naučite se lahko tudi podjetniškega žargona, s katerim si boste med sogovorci povečali kredibilnost, ko bo do pogovora zares prišlo. Sogovornike boste na ta način zagotovo navdušili s svojo razgledanostjo in izpadli boste kot zaupanja vreden podjetnik, ki se na svoj posel zares spozna.
Pojdite med ljudi in izberite nekaj naključnih sogovorcev, nato pa poskusite ugotoviti, kaj menijo o vašem produktu oz. storitvi. Le tako boste lahko pridobili realno mnenje o vaši poslovni ideji, hkrati pa morda v nakup prepričali tudi katerega izmed sogovorcev! Tovrstno pridobivanje informacij vam bo močno olajšalo tudi nadaljnjo poslovno analizo in skrajšalo njen čas.
Že imate poslovni načrt?
Direkten pristop do potencialnih strank vam bo omogočil, da boste dobili veliko praktičnih izkušenj in da boste svoje poslovanje usmerili v pravo stran. Kasneje, ko boste iskali investitorje, jih bo vaš nastop zaradi vaše sproščenosti in poznavanja panoge gotovo navdušil!
Vir: Entrepreneurship