DDV za neračunovodje

Zavedati se je treba, da ima vsak sklenjen posel poleg finančnih in pravnih tudi davčne posledice. Čedalje več uspešnih delodajalcev zato spoznava, da morajo biti poleg računovodstva z osnovami DDV seznanjeni tudi drugi zaposleni v organizaciji.

Kdaj 02.03.2016 od 9:00 do 13:00
Kje Ljubljana
Koledar

Vsebina bo predstavljena na enostaven način in je primerna tudi za osebe, ki na področju DDV sicer nimajo znanja. Seminar je namenjen neračunovodjem oziroma vsem ostalim zaposlenim v organizaciji – direktorjem, vodjem prodajnih in nabavnih služb, pravnikom, komercialistom, tajništvu… Še posebej dobrodošel bo za tiste, ki sodelujete pri sklepanju poslov – doma ali v tujini.

Iz programa seminarja

Splošne zakonitosti sistema DDV

  • pri katerih poslih se DDV obračuna in pri katerih ne?
  • katera država je upravičena do DDV?
  • kdaj DDV obračuna dobavitelj/izvajalec in kdaj kupec/naročnik?

Prepoznavanje poslovnih partnerjev

  • zakaj je to pomembno?
  • kdo je davčni zavezanec?
  • ali potrebujem njegovo davčno številko?
  • kaj če je naročnik občina ali javno zavod?
  • kaj če je poslovni partner tujec?

Da bi bila izdaja računa pravočasna in pravilna:

  • kdaj mora biti račun izdan in zakaj je to pomembno?
  • kateri so elementi, ki jih je treba na račun obvezno dopisati?
  • kaj mora biti navedeno že v sami pogodbi in zakaj je to pomembno?
  • oblike računov (papirnati ali elektronski)
  • kaj je treba še posebej paziti pri izdajanju računov v tujino?

Mednarodno poslovanje z blagom in storitvami

  • vloga incoterm klavzul
  • odgovornost za prevoz – zakaj je pomembna?
  • kateri državi pripada DDV in kako to ugotoviti?

Odnos “zaposleni / računovodja” – kaj vedeti, kaj paziti

  • na kaj pazim pri podpisu pogodb in kaj je solidarna odgovornost?
  • o čem moram pravočasno obvestiti računovodjo, da obračun DDV ne prepozen
  • kakšen račun prinesem v računovodstvo s službene poti?
  • kdaj je potrebna registracija za namene DDV v tujini (nepričakovan strošek)?
Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Za odločitev med s.p. in d.o.o. je potrebno upoštevati višino stroškov davčno-socialne obremenitve ustvarjenega dobička, poleg tega pa še pravno formalnih razlik med obema oblikama podjetja. Več o davčnih razlikah med s.p. in d.o.o. v nadaljevanju. Preberite več >>

Osebno dopolnilno delo

Osebno dopolnilno delo

Za osebno dopolnilno delo se šteje predvsem občasna pomoč in občasno delo, izdelovanje domačih izdelkov ter nabiranje gozdnih sadežev in zelišč. Preberite več >>

S.p. v tujini, davek v Sloveniji

S.p. v tujini, davek v Sloveniji

V slovenski davčni zakonodaji je sprejeto načelo obdavčitve po svetovnem dohodku. To pomeni, da so davčni rezidenti dolžni plačati v Sloveniji dohodnino od vseh svojih dohodkov, ne glede na to, ali imajo dohodki svoj vir v Sloveniji ali izven nje. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Razpolaganje z osnovnim kapitalom družbe

Osnovni kapital je pri določenih vrstah pravnih subjektov obvezen. To naj bi upnikom omogočalo večjo gotovost, da bodo njihove terjatve zares poplačane. Preberite več >>

Obdavčitev zasebnega zavoda

Obdavčitev zasebnega zavoda

Obdavčitev zasebnih zavodov je odvisna od tega, ali so dejavnosti, ki jih opravljajo, pridobitne ali nepridobitne narave. Preberite več >>

Kako izbrati pravi tiskalnik za domačo ali poslovno rabo?

Kako izbrati pravi tiskalnik za domačo ali poslovno rabo?

Ponudba tiskalnikov na trgu je dandanes zelo raznovrstna, zato se kupci neredko znajdejo pred težko odločitvijo, ko se odločajo o izbiri pravega zase. Preberite več >>

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zakaj je zapisana strategija za vsebinsko trženje pomembna za poslovanje vašega podjetja?

Zgodba marsikaterega uspešnega zagonskega podjetja se vrti okoli vsebinskega trženja, na podlagi katerega je podjetje pridobilo ogromno zvestih strank in oblikovalo priznano blagovno znamko. Želite tudi vi uspeti z vsebinskim trženjem? Berite naprej. Preberite več >>

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

EU naredila konec oprostitvi plačila DDV pri pošiljkah iz tujine

Evropska Unija je trenutno sredi največje reforme sistema pravil, ki urejajo DDV v zadnje četrt stoletja. Predlagane spremembe naj bi sistem izboljšale in modernizirale predvsem na področju čezmejnega prometa blaga, ki se izvede med poslovnimi subjekti in potrošniki (B2C). Preberite več >>

COOPilot: Usposabljanje s področja zadružništva in podjetništva za mlade

COOPilot: Usposabljanje s področja zadružništva in podjetništva za mlade

Vabljeni na brezplačno usposabljanje s področja zadružništva in podjetništva za mlade v Slovenskih Konjicah. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje