Zvišali so se prispevki za socialno varnost samozaposlenih

Ustanovitev podjetja

Razvoj ideje oziroma ustanovitev podjetja je zapleten postopek. Na tem mestu najdete vse informacije, ki jih potrebujete za lažji vstop v podjetništvo.

Podjetništvo

Podjetništvo

V današnjih turbulentnih in kriznih časih varna služba enostavno ne obstaja več, prav tako pa je vse manj kariernih priložnosti in možnosti za zaposlitev. Tudi iz teh razlogov več ljudi razmišlja o podjetništvu - in prav je tako. Več »

Ustanovitev podjeta in registracija podjetja (SPOT točka)

Ustanovitev podjeta in registracija podjetja (SPOT točka)

Ustanovitev podjetja se zaćne z izbiro oblike podjatja. Ob registraciji podjetja se je najprej potrebno odločiti za obliko podjetja. Najpogostejša je odločitev za samostojnega podjetnika (s.p.), predvsem popoldanskega s.p.. Sledi odprtje družbe z omejeno odgovornostjo (d.o.o.). Po pridobitvi vseh informacij sledi registracija podjetja na SPOT točki. Več »

Pogosto zastavljena vprašanja

Pogosto zastavljena vprašanja

V tem dokumentu smo zbrali najbolj pogosto zastavljena vprašanja, ki se porajajo mladim podjetnikom ob prvih korakih vstopa v podjetništvo. Odgovori so preverjeni s pomočjo prakse ali strokovnjakov. Zbrana vprašanja so na kratko opisana spodaj, odgovore pa si v celoti lahko ogledate na spodnjih povezavah. Več »

Najpogostejše napake startupov

Najpogostejše napake startupov

Odpreti podjetje je s postopkovnega vidika dandanes verjetno najlažje v celotni zgodovini človeštva. Na VEM točki lahko v nekaj dneh odprete svoje lastno podjetje in postanete podjetnik. Po drugi strani pa je dandanes v celotni zgodovini človeštva najtežje uspeti v podjetništvu. Več »

Vstop v podjetništvo: 10 podjetniških napak

Vstop v podjetništvo: 10 podjetniških napak

Za vas smo izpostavili 10 zelo pogostih napak, ki se pripetijo podjetnikom pri ustanavljanju in vodenju podjetja. Članek predstavlja vodilo podjetnikom pri vstopu v svet podjetništva. Ne pozabite - na napakah se učimo! Več »

Zaščita podjetniške ideje

Zaščita podjetniške ideje

Ste se domislili inovativne ideje za vaš bodoči startup? Razmišljate o novih kreativnih izdelkih in storitvah? Preden z idejo pohitite na Kickstarter ali pa o njej poveste prijateljem ob kavi, preberite spodnji članek. Več »

User persona: vživite se v svojega kupca

User persona: vživite se v svojega kupca

Bistvo vsakega uspešnega posla je poznavanje strank. To velja ne glede na to, ali gre za startup, freelancerja ali večje podjetje, za stranke doma ali v tujini. Dandanes enostavno moramo natančno poznati svoje stranke. User persona je tipični kupec oziroma uporabnik naše storitve. Več »

Poslovni model

Poslovni model

Poslovni model ni prva stvar, o kateri razmišlja podjetnik, ko se mu porodi poslovna ideja, je pa nekaj čemur bo v prihodnosti zagotovo namenil veliko svoje pozornosti. Zakaj? Posledica poslovnih idej so proizvodi ali storitve, ki pa postanejo dobri šele takrat, ko se uspešno prodajajo kupcem. Več »

Ustanovitev s.p.

Ustanovitev s.p.

Ustanovitev s.p. je enostaven postopek, ki ga opravimo prek sistema VEM / SPOT. Koraki za ustanovitev "polnega" in "popoldanskega s.p." so zelo podobni, obstajajo pa razlike, predvsem kar se tiče plačevanja davkov in prispevkov. Več »

Ustanovitev d.o.o.

Ustanovitev d.o.o.

V članku so predstavljeni in na kratko razloženi nekateri najpomembnejši koraki na poti ustanovitve d.o.o. Namen te predstavitve je predvsem ta, da podjetnik, ki razmišlja o ustanovitvi d.o.o., dobi okvirno sliko o postopku in o tem, kako ustanovitev d.o.o. sploh izgleda. Več »

Popoldanski s.p.

Popoldanski s.p.

Vse, kar morate vedeti o popoldanskem s.p.. Kdo lahko odpre popoldanski s.p., koliko znašajo prispevki, kakšni so davki in obveznosti, kdaj in kam se plača prispevke. Tudi o nekdanjem študentskem in upokojenskem s.p.. Več »

Pravne pasti mladega podjetja

Pravne pasti mladega podjetja

Posameznik z ustanovitvijo družbe z omejeno odgovornostjo ali samozaposlitvijo kot samostojni podjetnik avtomatično postane gospodarski subjekt, ki z vstopom na trg in pričetkom delovanja »postane« prava uka stranka. Več »

Firma podjetja – ime podjetja

Firma podjetja – ime podjetja

Firma je po zakonu o gospodarskih družbah ime, s katerim podjetje posluje. Pri določanju firme je potrebno upoštevati številna pravila, prav tako pa je potrebno dovolj pozornosti posvetiti izbiri imena, saj je navadno ravno firma prvi podatek o podjetju, s katerim pride stranka v stik. Več »

Poslovni načrt

Poslovni načrt

Poslovni načrt je eden izmed prvih dokumentov, ki se mu mora posvetiti vsak, ki razmišlja o vstopu v podjetništvo oziroma razvija svojo podjetniško zgodbo. Več »

Kako napisati poslovni načrt

Kako napisati poslovni načrt

Poslovni načrt je eden izmed najpomembnejših dokumentov pri vstopu v podjetništvo. Na to temo smo že objavili članek, ki opisuje razloge, zakaj napisati poslovni načrt, tokrat pa si lahko preberete njegovo strukturo. Več »

Registracija dejavnosti za podjetje

Registracija dejavnosti za podjetje

Ob registraciji podjetja je potrebno na AJPESU registrirati tudi dejavnost oziroma dejavnosti podjetja. Vse dejavnosti, ki jih lahko registriramo, najdemo v standardni klasifikaciji le-teh. Opozarjamo, da nekatere zahtevajo posebne pogoje! Več »

Poslovni naslov in sedež podjetja

Poslovni naslov in sedež podjetja

Sedež podjetja oziroma naslov podjetja sta obvezni sestavini pri ustanovitvi vsakega podjetja, ki ju običajno določimo tik pred registracijo na SPOT točki. Za registracijo poslovnega naslova je potrebno pridobiti overjeno soglasje lastnika prostora v primeru, da prostor ni v vaši lasti. Več »

Poslovni račun

Poslovni račun

Poslovni račun je nekaj, kar potrebuje vsako podjetje. Odpre se ob registraciji podjetja. Velikih razlik glede na banko, pri kateri odpremo poslovni račun, ni, vsaj kar se tiče dnevnega poslovanja. Kljub temu pa razlike obstajajo, predvsem v ceni, fleksibilnosti banke ter sistemu e-bančništva. Več »

Raziskava in analiza trga za majhna podjetja

Raziskava in analiza trga za majhna podjetja

Identifikacija kupcev, velikost trga, informacije o konkurenci in spremljanje trga so nekateri kazalniki, ki jih je potrebno upoštevati ob ustanavljanju podjetja. Kaj pa je še pomembno? O raziskavi ciljnega trga, ki je eden ključnih delov poslovnega načrta, je spregovoril Boštjan Klajnščak. Več »

Velikost trga in trendi

Velikost trga in trendi

V prejšnjem delu raziskave trga smo se osredotočili na stranke ter na ta način pridobili informacije o segmentih trga ter potencialnih odjemalcih v vsakem izmed teh segmentov. V nadaljevanju pa si lahko preberete nekaj korakov, s katerimi pridemo do nekaterih ključnih podatkov. Več »

Raziskava trga – nuja in potreba

Raziskava trga – nuja in potreba

Raziskava trga je koristna, saj lahko s pridobljenimi podatki lažje opredelite lastnosti produkta, ki vaše ciljne kupce najbolj privabijo, tveganost investicij pa je tako nižja! Kako se raziskave lotiti pojasnjujemo v članku, ki je pred vami. Več »

Ostali članki

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje