MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje podjetja. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.
MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Kdaj 04.02.2017, od 09:00 AM do 15:00 PM
Kje NLB, Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, 1000 Ljubljana
Kontakt
Telefon 031 857 940
Koledar
vCal   iCal

Facebook oglaševanje je lahko primeren kanal za doseganje prodajnih ciljev podjetja. Rastoče število uporabnikov, možnost natančnega targetiranja uporabnikov glede na njihove demografske značilnosti, možnost ponovnega trženja (remarketing) so le nekatere uporabne funkcije tega omrežja, ki iz leta v leto generira več prodaje.

Poglejmo si nekaj zanimivih statistik:

  • 1,7 milijarde uporabnikov, od tega 1,3 milijarde ljudi Facebook uporablja dnevno,
  • v letu 2015 je Facebook vplival na 52 odstotkov tako spletnih kot nakupov potrošnikov v trgovini,
  • 71 % uporabnikov, ki imajo dobre izkušnje z blagovno znamko na spletu o tem poroča svojim prijateljem,
  • Facebook v Sloveniji ima Facebook preko 800.000 registriranih uporabnikov.

Številke kažejo, da gre za ogromen vir potencialnih strank, ki si ga mlado podjetje ne sme privoščiti zanemariti.

Zaradi vseh naštetih lastnosti in mnogih sprememb, Facebook postaja čedalje bolj kompleksno orodje. Zato smo v goste povabili Jureta Knehtla, ki je v svoji, sicer kratki karieri, za svoje stranke "porabil" preko 350.000 evrov oglaševalskih sredstev in iz njih ustvaril več kot 3.400.000 evrov prihodkov. Vas zanima kako?

Katere teme bomo obdelali na delavnici?

Da bi zadostili željam tako začetnikov, kot tudi naprednih uporabnikov, smo se odločili, da bomo tokrat delavnico razdelili na dva sklopa. V prvem delu se bomo lotili osnov, v drugem delu pa bomo pogledali nekatere bolj napredne Facebook funkcije. Prijavite se lahko na sklop Facebook Začetnik ali Facebook Napredni ali oba sklopa. Poudarek delavnice je na oglasih, ne na vodenju Facebook strani.

Glede na vaš nivo znanja si izberite ustrezen nivo zahtevnosti:

Sklop Facebook Začetnik:

  • Postopek kreiranja oglasov,
  • nastavitve oglasov (demografija, interesi, obnašanje, optimizacija, cilj),
  • kako spremljati rezultate,
  • katere vrste oglasov odlično delujejo,
  • kako voditi kampanjo.

Kdaj, kje in koliko:

    • Datum delavnice: 3.2.2016, 9:00 do 11:30
    • Trajanje: 2,5 uri
    • Cena: 
      • early bird za plačila do 20.2.2016: 89 evrov

polna cena: 99 evrov

DDV je vključen v ceni.

Sklop Facebook Napredni:

  • Zmogljivi urejevalnik oglasov/Power Editor,
  • kaj dokazano deluje danes za povečanje prodaje in pridobivanje novih kontaktov;
  • Facebook pixel;
  • kako poiskati več potencialnih strank (lookalike);
  • ponovno trženje/remarketing;
  • Facebook oglasi v tujini.
Kdaj, kje in koliko:
    • Datum delavnice: 3.2.2016, 12:30 do 15:00
    • Trajanje: 2,5 uri
    • Cena: 
      • early bird za plačila do 20.2.2016: 89 evrov
      • polna cena: 99 evrov

DDV je vključen v ceni.

Udeležite se lahko ene ali obeh delavnic. V primeru, da se udeležite obeh delavnic, je na voljo paketna cena:

  • early bird za plačila do 20.2.2016: 149 evrov
  • polna cena: 179 evrov
  • cena za uporabnike MP virtualne pisarne: 79 evrov
  • Če se iz istega podjetja prijavita in polno ceno plačata 2 udeleženca, 3 pride gratis.

Komu je delavnica namenjena

Delavnica je namenjena vsem, ki: 

  • imate svoj posel in bi radi izboljšali vaše trenutno poslovanje prek Facebooka,
  • bi radi, da Facebook postane vaš vodilni vir prodaje,
  • bi radi pridobili konkretna znanja, ki jih boste lahko že naslednji dan preizkusili v praksi. 

Delavnica ni namenjena tistim, ki:

  • še ne veste kaj je Facebook stran,
  • niste še nikoli oglaševali na Facebooku.

O predavatelju

Jure Knehtl je oglaševalec, svetovalec, mentor in podjetnik iz podjetja AdStar, ki se je specializiral za Facebook kampanje po vsem svetu. Izkušnje z oglaševanjem ima poleg Slovenije še v Avstraliji, Ameriki, Braziliji, Veliki Britaniji in 63 drugih - državah.

Jure je po svojih študentskih letih takoj šel v akcijo in si s pomočjo praktičnih primerov ter dodatnih izobraževanj, pridobil zanje, ki je danes zelo iskano. Zaslužen je za uspešno povečanje prodaje za 85 spletnih trgovin, od tistih ki so šele začele s poslovanjem, do tistih, ki so že utečene in si želijo povečati spletno prodajo ter razširiti na nove trge.

Za naročnike je porabil že več kot 350.000 evrov in ustvaril več kot 3.400.000 evrov prihodkov preko Facebook oglaševanja. Svoje znanje, veščine in uporabljene aplikacije deli z vsemi, ki si želijo na spletu doseči nekaj več.

Za prijavo nam zaupaj:
*  Ime in priimek:
*  Vaš e-poštni naslov:
*  Vaš naslov in poštna številka:
*  Za dogodek izvedel:
    Vaš GSM:
    Davčna številka:
    Prijavljam se na:
 
 

Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Facebook oglaševanje? Prijavite se na obveščanje >>

100% garancija na zadovoljstvo

V primeru, da delavnica ne bo zadostila vaših pričakovanj, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.

Prijavi se, dokler je še prostor
*  Vaš e-mail naslov:
*  Ime in priimek:
*  Vaš naslov in poštna številka:
Davčna številka (če želite račun na podjetje):
Vaša telefonska številka:
*  Kje ste izvedeli za delavnico?:

Po prijavi

Vaša prijava je potrjena, ko plačate predračun, ki vam ga bomo poslali po emailu.

Naslednja ponovitev

Želite biti obveščeni o novih datumih delavnice Facebook oglaševanje? Prijavite se na obveščanje >>