Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Prodajni_lijak_Black_Friday

Posebna ponudba: Black Friday!

Kdaj 13.12.2016 od 17:00 do 14.01.2016 12:30
Kje Ljubljana
Kontakt
Telefon 030 708 807
Koledar

Recimo, da je vaš cilj prodaja e-knjige. Obiskovalcu lahko ponudite povezavo do nje, na katero lahko klikne in izvede nakup. Če niste znani v svojem delu industrije, potem mu morate ponuditi več vsebine, s katero ga boste prepričali. Na primer brezplačen prenos prvega poglavja – v zameno pa vam obiskovalec podari elektronski naslov.

Naredite korak nazaj!

Naredite še en korak nazaj in napišite blog o svoji knjigi, vanj pa vključite brezplačen prenos enega od poglavij. To sicer nista edina načina, uporabite lahko tudi newslettre, s katerimi ga boste še lažje prepričali v kakovostno vsebino. Morda jo bo delil tudi med svoje prijatelje in znance.

Z vsakim korakom, ki ga naredite nazaj in vstopite v višjo fazo lijaka, bo vaše občinstvo večje. Koraki vas bodo pripeljali do vrha lijaka, kjer veljajo zakoni privlačnosti.

Eno od glavnih vprašanj, na katerega še nismo odgovorili, je, kdo so osebe, ki berejo vaš blog, pregledujejo objave na družabnih omrežjih in opravljajo nakupe? Od kod prihajajo? Znašli smo se na vrhu lijaka, kjer temelj predstavljajo viri prometa. Med vire prištevamo vse, kar privabi ljudi, ki ne poznajo vaših izdelkov. Vire, ki se spremenijo iz tujcev v stranke.

Promet je lahko plačan, in sicer prek oglasov, nastaja pa lahko tudi z rezultati na spletnih iskalnikih, družabnih omrežjih in medijskih objav.

Čas je za podrobnosti

Ko razjasnite svoje cilje, zgornji, srednji in spodnji del lijaka, je čas za podrobnosti. Temu rečemo mikro prodajni lijak, ki zajema tri sestavine: pristajalno stran, točko nakupa in zahvalno stran. Torej, ko nekdo pride na vašo pristajalno stran, se nezavedno premakne v mikro lijak. Enako se zgodi, ko klikne gumb, ki ste ga umestili v newsletter in pristane na strani produkta. Ko želite, da vaš obiskovalec reče »ja«, mu ponudite mikro prodajni lijak.

Prodajni lijak v praksi

Na tokratnem predavanju bomo tematiko prodajni lijak omejili zgolj na aktivnosti, ki se nanašajo na email marketing. Na primerih iz prve roke vam bomo pokazali, kaj v vaših email kampanjah delate narobe in kako odpraviti težave.

Email marketing je oblika direktnega marketinga, ki s pomočjo e-pošte vzdržuje kontinuiran odnos med pošiljateljem in prejemnikom. Olajša posredovanje in komunikacijo promocijskih sporočil novega proizvoda, storitve ali dogodka. Prednosti najdemo v stroškovni učinkovitosti, saj je najdonosnejši marketing glede na naložbo (najvišji ROI).

POZOR: na predavanju ne bomo govorili o osnovah uporabe email orodij (kot so Mailerlite, Aweber, MailChimp..), ampak izključno o zajemanju potencialnih strank, sestavljanju besedil, pogostosti pošiljanja in podobno.

Posvetili se bomo naslednjim temam:

  • Zakaj email marketing z lahkoto doseže najvišjo donosnost naložbe (return of investment=ROI) in pusti SEO, social in ostale tipe marketinga daleč zadaj v prahu, razen enega (pa še ta je samo “predhodnik” email marketinga)?
  • Kako je Damirjev email zaslužil 120 evrov v manj kot dveh urah z izključno slovenske email liste s samo 32 svežimi člani.
  • Ptičja perspektiva postavitve pravilnega email prodajnega lijaka, ki konstantno ustvarja od 3 do 15 dolarjev zaslužka na klik (earnings per click=EPC) tudi, ko spiš, ješ ali si pri sosedi…
  • Katere tri metrike morate nujno spremljati (in katere morate ignorirati!), da vaš email marketing raste kot gobe po nalivu Černobilskega dežja…
  • Dve pravili in ena naloga, ki se ju morate nujno držati pri email marketingu (in pozabiti na vse ostalo!), da bo vaša denarnica vedno debelejša…
  • Dokazana “email guerilla launch” formula za zaslužek do 12 evrov NETO na člana liste v samo 4 dneh… samo z uporabo preprostih emailov.

Naš predavatelj Damir Horvat bo na praktičnih primerih prikazal nasvete in konkretne rešitve.

  • Kako vzpostaviti profitabilen email marketing sistem,
  • kako se prodaja z elektronskimi sporočili,
  • kako graditi mailing liste,
  • izpostavil bo najpogostejše napake in razkril, kako zastaviti ter izpeljati email kampanje, ki prinašajo nove stranke 24 ur na dan, vse dni v letu – popolnoma avtomatizirano.

Komu je predavanje namenjeno

Vabljeni vsi, ki si želite s pravilnim email marketingom in prodajnim lijakom na hiter in enostaven način pridobiti več strank, prodati več in hitreje ter znižati stroške oglaševanja.

Znanja, ki jih bomo delili na predavanju so namenjena:

  • vsem, ki ste novi v svetu promocije prek email marketinga,
  • podjetjem, ki ste v email prodaji že stari mački, ampak bi radi izzvali vaš trenutni proces dela in ga postavili na glavo,
  • vsem, ki se zavedate, da je avtomatizacija list korak v pravo smer, pa ne veste kako se je lotiti.

Pričakujete lahko nekoliko drugačno vrsto predavanja kot ponavadi, brez ovinkarjenja, z usmeritvijo k prodaji.

Termin in lokacija

  • Sreda, 13. december 2017: 17:00 do 19:30 in
  • četrtek, 14. december 2017: 10:00 do 12:30
  • Trajanje predavanja 2 uri in 30 minut
  • Lokacija: Ljubljana
  • Kotizacija: 109 evrov + ddv

O predavatelju

Damir Horvat

Predavanje bo vodil Damir Horvat, izkušeni email marketingaš, ki se s tem področjem ukvarja že vrsto let. Damir je zagovornik prakse – vse kar bo na predavanju govoril, je tudi sam preizkusil oziroma vsakodnevno preizkuša s svojim produktom v praksi.

Damir se ukvarja z izdelavo in prodajo različnih spletnih orodij, ki podjetjem pomagajo pri poenostavitvi spletne prodaje: od orodij za spletno prodajo, do vodičev za vzpostavitev spletnega prodajnega lijaka.

Za znanje o prodajnem lijaku se prijavite:

100% garancija na zadovoljstvo

V primeru, da predavanje ne bo zadostilo vašim pričakovanjem, vam bomo vrnili vplačano kotizacijo.