Tretji Crowdfunding Meetup ponuja nove možnosti za množično financiranje

Niko Klanšek, Tilen Kegl in Žiga Berce, vsi stari znanci množičnega financiranja pri nas, so pobudniki dogodkov Slovenia Crowdfunding Meetups. Ta so namenjena vsem, ki vstopajo v svet množičnega financiranja. Pred vrati je že tretji tovrstni dogodek.
Tretji Crowdfunding Meetup ponuja nove možnosti za množično financiranje

Kdaj 30.08.2016 od 18:30 do 20:00
Kje NLB-Center inovativnega podjetništva
Koledar

Čeprav smo Slovenci izjemno aktivni na platformah za množično financiranje, pa nimamo neke krovne skupnosti, ki bi na enem mestu združevala vse slovenske projekte, ki iščejo pomoč prek množičnega financiranja. Znanje je razdrobljeno po več skupnostih. Zato so ustvarili srečanja, namenjena povezovanju skupnosti množičnega financiranja v Sloveniji ter deljenju najboljših praks in pasti v množičnem financiranju.

»Namenjena so vsem, ki šele vstopajo v svet množičnega financiranja, saj bodo lahko iz prve roke izvedeli, kako se pripraviti na kampanjo. Prav tako pa jim bomo lahko odgovorili na vsa vprašanja, ki se jim morda porajajo. Radi pa bi povezovali tudi vse, ki so že bili na eni izmed platformo množičnega financiranja, da se nam pridružijo in delijo svoje izkušnje,« pravi Žiga Berce.

Dogodki so primerni tudi za posameznike, ki jih mika množično financiranje, a nimajo cele ekipe. Na dogodku se bodo lahko povezovali z drugimi posamezniki in ekipami, ki jim lahko pomagajo izpeljati kampanjo do konca.

Dogodek bo potekal v torek, 30. avgusta v NLB-Center inovativnega podjetništva, z začetkom ob 18.30 uri.

18:30 Začetek s kratkim uvodom

18:30 – 18:40 Kratka predstavitev gostujočega govorca (Adrifund)

18:40 – 19:10 Predstavitev množičnega financiranja ob diskusiji

19:10 – 20:00 Vprašanja in mreženje

 

Za vse tiste, ki se dogodka ne boste mogli udeležiti, pa bo na voljo prenos v živo. Povezava bo objavljena na strani meetup.com.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

PayPal je verjetno najbolj poznan in uporabljan posrednik med kupcem in prodajalcem na področju elektronskega poslovanja. Storitve, ki jih nudi so preproste, varne in omogočajo hitro poslovanje na globalni ravni. Preverili smo, kako je s prijavo Paypal računa FURSu. Preberite več >>

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

Barvni tiskalnik je v današnjih časih sestavni del vsake pisarne. Zaradi hitrega razvoja tehnologije je ponudba različnih tipov tiskalnikov izjemna. Preberite več >>

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

Faktoring je metoda za izboljšanje finančnega toka podjetja. Namesto da bi čakali, da vam stranka nakaže znesek, denar od faktoringa dobite le v nekaj dneh. Preberite več >>

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike. Preberite več >>

Napovednik podjetniških dogodkov

Napovednik podjetniških dogodkov

Ne spreglejte podjetniških srečanj, ki bodo v prihajajočih tednih potekala po različnih krajih v Sloveniji! Za vas smo pripravili kratek pregled zanimivih dogodkov, objavljenih na našem spletnem portalu. Vabljeni k udeležbi! Preberite več >>

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 1. del

Facebook je z 1,37 milijarde aktivnih dnevnih uporabnikov še vedno najbolj priljubljeno družabno omrežje. Zato ga mora vsak tržnik vključiti v svojo marketinško strategijo za leto 2018. Preberite več >>

Vpliv dehidracije na delovno produktivnost

Vpliv dehidracije na delovno produktivnost

Dehidracija ima lahko različne negativne posledice na posameznika. Povzroča lahko zmedenost, vrtoglavico, zaradi pomanjkanja vode pade tudi koncentracija. Preberite več >>

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Davčna primerjava: s.p. in d.o.o.

Za odločitev med s.p. in d.o.o. je potrebno upoštevati višino stroškov davčno-socialne obremenitve ustvarjenega dobička, poleg tega pa še pravno formalnih razlik med obema oblikama podjetja. Več o davčnih razlikah med s.p. in d.o.o. v nadaljevanju. Preberite več >>

Osebno dopolnilno delo

Osebno dopolnilno delo

Za osebno dopolnilno delo se šteje predvsem občasna pomoč in občasno delo, izdelovanje domačih izdelkov ter nabiranje gozdnih sadežev in zelišč. Preberite več >>

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje